Εδώ κι ένα χρόνο, η ζωή μας άλλαξε δραστικά τόσο σε προσωπικό, όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Η ομορφιά και η βιομηχανία της σαφώς, δεν έμεινε ανεπηρέαστη. Ωστόσο, η ομορφιά είναι μια υπόσχεση ευτυχίας και παρά τις αντίξοες συνθήκες της κάθε εποχής όσο και να πλήττεται σε εμπορικό επίπεδο, υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, ως προσωπική ανάγκη έκφρασης κι ελπίδας.

    Από τον Βαγγέλη Θώδο

    Ένα από τα πιο κλασσικά παραδείγματα στη μόδα που έφερε την επανάσταση στις ζωές των γυναικών, ήταν τον Ιούνη του 1941, στη Βρετανική Vogue,  η εμβληματική φωτογραφία του Cecil Beaton, «Η Μόδα Είναι Άφθαρτη» που απεικόνιζε μια γυναίκα με γυρισμένη την πλάτη της, χωρίς να μπορούμε να δούμε την έκφραση της, να στέκεται κομψή κι άψογη με το ταγιέρ, τα γάντια και το καπέλο της, στα συντρίμμια ενός βομβαρδισμένου κτιρίου. Ήταν μια απεικόνιση της ελπίδας πως η ζωή συνεχίζεται με τις όποιες συνθήκες και μπορεί να είναι όμορφη!

    Η ομορφιά σήμερα και η αξία της δεν έχει να κάνει με τη στερεοτυπική προσέγγιση της μαθηματικής συμμετρίας, χωρίς βεβαίως κανείς να την αμφισβητεί, αλλά με τη συμφιλίωση και την προσωπική αποδοχή του εαυτού μας.

    Έχουμε λοιπόν την υποχρέωση απέναντι σε εμάς, να είμαστε όμορφοι γιατί η ομορφιά ξεκινά από τη στιγμή που αποφασίζεις να είσαι ο εαυτός σου.

    Ενδιαφέρον έχει, πως σήμερα, το 2021, σε επίπεδο marketing, ο όρος beauty, από τις περισσότερες εταιρείες καλλυντικών, προσδιορίζεται ως inclusive, δηλαδή, αφορά όλους (φύλα, ηλικίες, φυλές) και είμαστε οκ με αυτό (βλέπε James Charles, Jeffree Star).

    Η έννοια της κι ορισμός της ανά τους αιώνες, εξαρτάται κάθε φορά από τις εποχές και τους πολιτισμούς. Σήμερα, που η κοινωνική μας ζωή κι αποδοχή αποτυπώνεται, επηρεάζεται και καθορίζεται από τις ψηφιακές πλατφόρμες, έχει οδηγήσει την ομορφιά να εκφράζεται μέσα από τα χιλιάδες φίλτρα, apps και edit, σε εικόνες που καθορίζουν τις τάσεις ακόμα και των πιο μεγάλων Οίκων Μόδας, κυρίως μέσω του Instagram, ξεπερνώντας πολλές φορές ακόμα και τη δύναμη των περιοδικών με διεθνείς τίτλους.

    Οι τάσεις της κάθε σεζόν, εδώ και δεκαετίες είναι πάνω κάτω οι ίδιες. Αυτό που αλλάζει κάθε φορά είναι οι αναφορές και η σημειολογία της. Αυτό που πάντα προείχε σε κάθε εποχή, ήταν η όμορφη επιδερμίδα. Είναι και θα είναι από τις μεγαλύτερες τάσεις, σε κάθε σεζόν. Θα αποφύγω εσκεμμένα το επίθετο, νεανική, γιατί όμορφη μπορεί να είναι μια επιδερμίδα, σε όποια ηλικία. Οι γραμμές, οι ρυτίδες, η χαλάρωση και οι δυσχρωμίες, ανησυχίες των περισσοτέρων ως σημάδια γήρανσης, σήμερα αγκαλιάζονται από τις εταιρείες καλλυντικών, όχι ως αδυναμία ή πρόβλημα αλλά ως μια συνθήκη και κατάσταση που μας φέρνει αντιμέτωπους με την ωριμότητα να αποδεχόμαστε την κάθε εποχή και δεκαετία που ζούμε.

    Τα διασημότερα It girls μας δίνουν ιδέες για το μακιγιάζ των γιορτών

    Αν λοιπόν θέλετε να επενδύσετε στην ομορφιά, ξεκινήστε με την επιδερμίδα σας και με τα κατάλληλα προϊόντα περιποίησης. Αγαπώ τη Ιαπωνική προσέγγιση του διπλού καθαρισμού. Μια ανατολίτικη αναφορά στο ασιατικό τελετουργικό ομορφιάς, όπου η παράδοση του χθες, συναντά την τεχνολογία του σήμερα. Οι ρύποι, η μόλυνση του περιβάλλοντος, η ηλιακή ακτινοβολία και το στρες είναι βασικοί παράγοντες γήρανσης της επιδερμίδας. Γι’ αυτό το 1ο βασικό βήμα στην καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς, πρωί βράδυ, είναι ο καθαρισμός.

    Το 2ο πολύ βασικό βήμα είναι η χρήση ενός σέρουμ ή ορού, όπως αλλιώς ονομάζεται. Το σέρουμ είναι ένα προϊόν κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Πρόκειται για μια συμπυκνωμένη σύνθεση ενεργών συστατικών, με τέτοια δομή ώστε να διεισδύουν βαθύτερα. Μπορεί να είναι σέρουμ φωτεινότητας, αντιγήρανσης ή ενυδάτωσης, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιδερμίδας.

    Και το 3ο τελικό βήμα είναι η ενυδάτωση. Η προετοιμασία και η ενυδάτωσης της επιδερμίδας είναι τουλάχιστον το 60% του μακιγιάζ. Αυτό που προσπαθούμε να επιτύχουμε με το μακιγιάζ είναι η αίσθηση της νιότης και της φρεσκάδας. Αυτό που κάθε γυναίκα θέλει να ακούσει είναι ότι λάμπει και η λάμψη αυτή προέρχεται από την επιδερμίδα και την υγρασία της. Υπάρχουν πολλές επιλογές προϊόντων ενυδάτωσης ανάλογα με τις προσωπικές ανάγκες της κάθε ηλικίας. Υιοθετήστε τη δική σας ρουτίνα ομορφιάς που σας ταιριάζει και τηρήστε την ευλαβικά σε καθημερινή βάση.

    Ένα από τα προϊόντα που θα άξιζε μια γυναίκα να υιοθετήσει στη ρουτίνα της πριν την ενυδάτωση και μετά τον καθαρισμό της επιδερμίδας είναι το serum, Ultimune Power Infusing Concentrate της Shiseido. Ενδυναμώνει την επιδερμίδα ενάντια στους ρύπους, έχει αντιγηραντική δράση, μειώνει τις κοκκινίλες και τους πόρους, λειαίνει την επιδερμίδα και παρά το γεγονός ότι είναι είναι προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας, αποτελεί ένα από τα βασικά μου όπλα στο μακιγιάζ. Λειτουργεί τέλεια ως βάση πριν το μακιγιάζ και από τα αγαπημένα μου tips είναι να το αναμιγνύω με το foundation για να δώσω λάμψη στην επιδερμίδα και νεανική όψη.

    Αναδείξτε την ομορφιά μέσα σας!

    Η balaclava αντεπιτίθεται: Το militaire αξεσουάρ που έγινε fashion trend στο τέλος του 2021