Nitro magazine official logo
Life

Η Cindy Crawford αναβιώνει τη θρυλική διαφήμιση της 29 χρόνια μετά και απογειώνει τον όρο «σέξι»

Πίσω στο 1992 η Cindy Crawford έκανε μια διαφήμιση για την Pepsi που άφησε εποχή και εν έτει 2021 την αναπαριστά για καλό σκοπό

Cindy Crawford Σίντι Κρόφορντ

Ήταν το 1992 όταν η Cindy Crawford συμμετείχε σε διαφήμιση της Pepsi, ως φρέσκο top model εκείνη την περίοδο. Είναι 2021 σήμερα που η Αμερικανίδα ανάρτησε στο Instagram μια φωτογραφία, όπου αναβιώνει το κόνσεπτ εκείνης της διαφήμισης. Η λογική λέει πως μέσα σε αυτά τα 29 χρόνια, θα είχαν γίνει αλλαγές που θα μείωναν, έστω και λίγο, κάποια από τα χαρακτηριστικά εκείνης της διαφήμισης. Κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Η Crawford είναι σαφώς πια μια ώριμη γυναίκα, έχει μια κόρη που κάνει θραύση στο μόντελινγκ, αλλά η εικόνα που βλέπει κανείς, δεν υστερεί σε τίποτα από το τότε. Ίσως και να υπερτερεί.

Τότε, το 1992, η Cindy Crawford φορούσε ένα λευκό μαγιό που αναδείκνυε το σώμα της, ένα τζιν σορτσάκι και γυαλιά ηλίου. Το κόνσεπτ την ήθελε να εμφανίζεται με ένα πολυτελές όχημα, να βγαίνει απ΄αυτό με τον αέρα μιας μοιραίας γυναίκας, να βγάζει το γυαλί και να σαγηνεύει ολόκληρο το τοπίο με το sex appeal της. Φυσικά γοήτευσε και δύο αγοράκια που έπαιζαν πιο δίπλα. Η Crawford βγαίνει από το αμάξι, κατευθύνεται σε έναν αυτόματο πωλητή βενζινάδικου και παίρνει μια Pepsi για να δροσιστεί σε αυτή την τόσο ζεστή ημέρα.

Αυτή τη διαφήμιση η Cindy Crawford την είχε αναπαραστήσει πριν από 5 χρόνια σε μορφή παρωδίας, για τις ανάγκες του σόου του James Corden, ο οποίος μιμήθηκε το ντύσιμο της.

Από τη διαφήμιση επ΄αμοιβή στην παρωδία κι από κει στο τώρα, με την Cindy Craword να στήνει ξανά το σκηνικό για τις ανάγκες μιας φωτογράφισης που σκοπός της είναι να συγκεντρώσει χρήματα για τον οργανισμό American Family Children’s Hospital στο Ουισκόνσιν.

«Είναι πάντοτε ευτυχής συγκυρία και λόγος ενθουσιασμού να δουλεύω με τον φίλο μου David Yarrow, ιδίως όταν πρόκειται για έναν καλό σκοπό. Επιστρέψαμε στο αυθεντικό στούντιο Halfway House από τη διάσημη διαφήμιση για την Pepsi, που έκανα το 1992 και αναπαραστήσαμε τη σκηνή – με τον Yarrow να προσθέτει τη δική του πινελιά (αναφέρεται στους δύο λύκους που αντικατέστησαν τα δύο αγόρια) με την ελπίδα να συγκεντρώσουμε χρήματα για το American Family Children’s Hospital στο Μάντισον του Ουισκόνσιν, όπου είχε δεχτεί θεραπεία κι ο αδερφός μου για τη λευχαιμία του.

Μέχρι στιγμής, με τη βοήθεια του δικτύου που έχει ο David σε γκαλερί ανά τον κόσμο, που στηρίζουν την τέχνη και συνέβαλλαν στις πωλήσεις των φωτογραφιών, έχουμε συγκεντρώσει 1 εκατομμύριο δολάρια» έγραψε στην ανάρτηση της η Cindy Crawford που υποσχέθηκε να δείξει περισσότερα στιγμιότυπα σε stories που θα ακολουθήσουν στις επόμενες ημέρες.

Βλέποντας πάντως και τις τρεις περιπτώσεις, δηλαδή την πρωτότυπη διαφήμιση, την παρωδία και την φωτογραφική αναπαράσταση, είναι πολύ δύσκολο να διαλέξει κανείς πού είναι πιο σέξι η Crawford. Κάθε μία έχει τη δική της «γλύκα» και είναι αναντίρρητο πως η 55χρονη είναι μια γυναίκα διαχρονικής ομορφιάς και σαγήνης.

follow us on social media