Nitro magazine official logo
Style/Beauty

Aimé Leon Dore: Η καμπάνια του αμερικανικού οίκου μόδας υμνεί την Ελλάδα – Νταούλια και ελληνικά τοπία κάνουν τον γύρο του διαδικτύου

Ντόπιοι κάθε ηλικίας να ποζάρουν ντυμένοι με τα ρούχα και τα αξεσουάρ του οίκου σε ελληνικά τοπία, υπό τους ήχους του κλαρίνου και του νταουλιού.

Aimé Leon Dore

Το Aimé Leon Dore είναι ένα fashion και lifestyle brand που εδρεύει στο Queens της Νέας Υόρκης. Ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2014 από τον ελληνικής καταγωγής Teddy Santis, ο οποίος μεγάλωσε εκεί και από μικρή ηλικία άρχισε να εργάζεται στο εστιατόριο της οικογένειάς του. Πώς συνδέονται, όμως, το Aimé Leon Dore με την Ελλάδα, τους ήχους της, τον κόσμο της και τα τοπία της; Η νέα καμπάνια που διαφημίζεται στη χώρα μας.

Πιο συγκεκριμένα, το brand που φημίζεται για τις δυνατές του συνεργασίες με μεγάλα αθλητικά brands όπως η Puma και η New Balance, δεν γνωρίζει από σύνορα και στη νέα του καμπάνια για το φθινόπωρο / χειμώνα 2021-2022 αποφάσισε να «ντύσει» με παραδοσιακούς ήχους και εικόνες από την ελληνική επαρχία.

Σε βίντεο που μοιράστηκε το brand στο Instagram, βλέπουμε να εμφανίζονται ντόπιοι κάθε ηλικίας να ποζάρουν ντυμένοι με τα ρούχα και τα αξεσουάρ του οίκου σε ελληνικά τοπία, υπό τους ήχους του κλαρίνου και του νταουλιού, του διάσημου μουσικού Κωνσταντή Πιστιόλη, ο οποίος μαθαίνει στον κόσμο την ελληνική παραδοσιακή μουσική και κουλτούρα.Ο 31χρονος μουσικός, με καταγωγή από την Κόνιτσα Ιωανναίνων, καταφέρνει να μεταδίδει την αστείρευτη ενέργεια για τη μουσική με το δικό του μοναδικό τρόπο.

Από την ελληνική επαρχία, ανέβηκαν κι άλλα στιγμιότυπα, με πολλούς followers να κάνουν εγκωμιαστικά σχόλια για την ιδέα της εταιρείας να «παντρέψει» την παράδοση με τη μόδα. Εικόνες που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, με την καμπάνια να υμνεί την ελληνική παράδοση και τη σοφία, τους αυθεντικούς ανθρώπους και την ομορφιά τους, καθώς και τα άγρια τοπία.

Το Aimé Leon Dore έχει το flagship store του στη Mulberry Street στη γειτονιά SoHo του Μανχάταν. Ενα κατάστημα με καταπληκτική αισθητική, στο οποίο έχουν κάνει αφιέρωμα και οι New York Times. Εκεί, μπορεί επίσης κανείς να απολαύσει τον καφέ και το τσάι του, αλλά και… μελομακάρονα.

follow us on social media