Nitro magazine official logo
Tech/Gaming

Super Follows: Η νέα λειτουργία του Twitter για λίγους που θέτει νέους κανόνες στο διαδίκτυο

Με τα Super Follows, οι χρήστες θα έχουν δυνατότητα να χρεώνουν $2.99, $4.99 ή $9.99 μηνιαίως, ενώ θα υπάρχει ένα ειδικό σήμα για να ορίσετε ποιος είναι Super Follower

social media - Super Follows

Ένα νέο χαρακτηριστικό που έφτασε στο Twitter αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο έχουμε συνηθίσει να σερφάρουμε στο διαδίκτυο. Τα Super Follows, όπως ονομάζονται, επιτρέπουν στους χρηστές να μοιράζονται περιεχόμενο μόνο με αυτούς που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για να το δουν.

Αυτό το χαρακτηριστικό, που ήταν άγνωστο μέχρι στιγμής στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, κάτι μας θυμίζει…α ναι, ακολουθεί την φιλοσοφία του Onlyfans και των αντίστοιχων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η χρηματοδότηση των δημιουργών περιεχομένου στο Twitter, έχει σκοπό να κρατήσει τους χρήστες στην πλατφόρμα. Με τα Super Follows, οι χρήστες θα έχουν δυνατότητα να χρεώνουν $2.99, $4.99 ή $9.99 μηνιαίως, ενώ θα υπάρχει ένα ειδικό σήμα για να ορίσετε ποιος είναι Super Follower και ποιο περιεχόμενο είναι αποκλειστικό για εκείνον.

Στόχος του είναι να απελευθερώσει επιπλέον πρόσβαση, πρώιμες προεπισκοπήσεις και πολλές συνομιλίες μόνο για συνδρομητές.

Επίσης υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί ως προς το ποιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Super Follow. Πρέπει να είναι πλήρες προφίλ με επιβεβαιωμένη διεύθυνση email, άνω των 18 ετών, με επιβεβαίωση 2 παραγόντων (2FA) και να έχει τουλάχιστον 10.000 ενεργούς followers.

Η λογική του Super Follow και η νέα κανονικότητα των social media

Το διαδίκτυο που βασίζεται σε συνδρομές είναι ταυτόχρονα ενδυναμωτικό και ικανό να αναπαράγει τις υπάρχουσες δυναμικές της κάθε εποχής. Μια περίεργη συνέπεια είναι πώς ο οποιοδήποτε μπορεί να έχει έσοδα από την αποκλειστικότητα, ενώ είναι πλέον νορμάλ να τμηματοποιεί τους ακόλουθους του μεταξύ συνδρομητών και μη.

Οι celebrities πάντα το έκαναν αυτό. Βασίζονται στους πραγματικούς φανς, όχι στους απλούς ακροατές, τους οποίους συμπεριλάμβαναν στις λίστες αλληλογραφίας τους, με σκοπό να αγοράσουν τα VIP πακέτα συναυλιών τους.

Τώρα οποιοσδήποτε μπορεί να οριοθετήσει και να πουλήσει στο δικό του προσωπικό fan club. Δεν θα μπορούσατε να το κάνετε αυτό στο παρελθόν, ακόμη και αν είχατε ένα εντυπωσιακά μεγάλο κοινό στο Twitter, καθώς κάποτε τα tweets ήταν πιο απρόσωπα. Σαν να βγάζεις διάλεξη σε ένα κοινό, που σαφώς δεν γνωρίζεις.

Το κατά πόσο οι πλατφόρμες θα συνεχίσουν να παρέχουν δωρεάν υλικό φαίνεται αβέβαιο, αφού ολοένα και περισσότερες μπαίνουν σε αυτή την λογική. Και ενώ κάποτε μιλάγαμε για ένα διαδίκτυο που απευθυνόταν σε όλους, τώρα φαίνεται ότι θα περιοριστεί, δυστυχώς, σε μια «ελίτ».

 

follow us on social media