Nitro magazine official logo
Style/Beauty

Ho Yeon Jung: Από το Squid Game στη Louis Vuitton – Το νούμερο 67 γίνεται ambassador του οίκου μόδας

Η Ho Yeon Jung έχει ξανασυνεργαστεί με την Louis Vuitton το 2016, όταν περπάτησε σε πασαρέλα της πριν κάνει το  μοντέλο για την καμπάνια Maison Pre-Fall το 2017.

Ho Yeon Jung

To νούμερο 067, η Sae-byeok όπως ονομάζεται στο «Squid Game» έκλεψε τις εντυπώσεις και η ηθοποιός τράβηξε τους θεατές με την ερμηνεία της αλλά και με την περίεργη ομορφιά της, η οποία δεν πέρασε απαρατήρητη από μεγάλους οίκους μόδας. Έτσι, η Ho Yeon Jung’s γίνεται επισήμως μοντέλο της Louis Vuitton.

Μετά από την προβολή της σειράς στο Netflix οι ακόλουθοι της ηθοποιού εκτοξεύθηκαν από 400.000 σε 14 εκατομμύρια. Η Louis Vuitton την ένταξε στο πάνθεον των παγκόσμιων ambassador, μεταξύ των οποίων είναι και το κορεάτικο συγκρότημα BTS.

Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που η Jung προσελκύεται από κάποιον ξακουστό οίκο μόδας, ενώ έχει ξανασυνεργαστεί με την Louis Vuitton το 2016, όταν περπάτησε σε πασαρέλα της πριν κάνει το  μοντέλο για την καμπάνια Maison Pre-Fall το 2017.

«Ερωτεύτηκα αμέσως το μεγάλο ταλέντο και τη φανταστική προσωπικότητα της Ho Yeon», δήλωσε ο δημιουργικός διευθυντής Nicolas Ghesquière. «Ανυπομονώ να ξεκινήσω μαζί της αυτό το νέο κεφάλαιο του ταξιδιού».

Η Ho Yeon Jung επισήμως στον χώρο της μόδας

Η Ho Yeon Jung από την πλευρά της δήλωσε ότι είναι τιμής της να ξεκινήσει την καριέρα της στην υποκριτική με τη Louis Vuitton, για την οποία έχει υπάρξει μοντέλο στο παρελθόν, ενώ ανυπομονεί να γίνει η παγκόσμια ambassador της μάρκας.

Έτσι σηματοδοτήθηκε η επίσημη συνεργασία μεταξύ της ηθοποιού και του οίκου Louis Vuitton, και θα την δούμε σε special project, είτε στο κόκκινο χαλί είτε σε διαφημίσεις. Μπορεί να αποτελεί την πρώτη μεγάλη συμφωνία για την 27χρονη στον χώρο της μόδας, ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που η βιομηχανία της μόδας απογειώνει τις άγριες επιτυχίες της κορεατικής λαϊκής κουλτούρας.

Κάθε μέλος του κορεάτικου συγκροτήματος Blackpink έχει υπογράψει με ξεχωριστούς οίκους μόδας του Παρισιού. Τέλος, η απόφαση του Ghesquière, του δημιουργικού διευθυντή του οίκου Louis Vuitton, να «αρπάξει» την τελευταία «εξαγωγή» της Κορέας πριν από άλλους, δεν είναι παρά μια κίνηση δύναμης.

follow us on social media