Nitro magazine official logo
Περιβάλλον

Νέα Υόρκη: Τέλος τα βενζινοκίνητα και με diesel οχήματα – Ηλεκτρικά σχολικά λεωφορεία έως το 2035

Το δρόμο της απαγόρευσης της πώλησης βενζινοκίνητων και με diesel αυτοκινήτων ενδέχεται να ακολουθήσει ΕΕ, η οποία έχει καταθέτει επίσημη πρόταση με χρονικό ορίζοντα το 2035.

green car -Volvo

Η κυβερνήτης της πόλης, Kathy Hochul, έβαλε την υπογραφή της σε νόμο που προδιαγράφει το τέλος των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων (diesel) οχημάτων μέχρι το 2035, και παράλληλα την ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών ρύπων έως το 2023.

Θα απαγορεύεται η πώληση καινούριων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην καρδιά των ΗΠΑ και σύμφωνα με την ανακοίνωση, όλα τα νέα επιβατικά ΙΧ και τα ελαφρά επαγγελματικά που θα πωλούνται από το 2035 στη Νέα Υόρκη θα πρέπει να εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους.  Η απόφαση αυτή θα επηρεάσει τα μεσαίου μεγέθους και βαρέα φορτηγά το 2045.

Η Αρχή Έρευνας και Ανάπτυξης Ενέργειας της Νέας Υόρκης (NYSERDA) θα ηγηθεί της συγκεκριμένης προσπάθειας, επιταχύνοντας την εφαρμογή των απαραίτητων εθνικών προγραμμάτων για την επίτευξη του στόχου, με γνώμονα τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 85% έως το 2050.

Το 2035 στην πώληση επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα βάλει τέλος και ο Καναδάς. Το δρόμο ενδέχεται να ακολουθήσει ΕΕ, η οποία έχει καταθέτει επίσημη πρόταση με χρονικό ορίζοντα το 2035.

Ηλεκτρικά σχολικά λεωφορεία στη Νέα Υόρκη

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Νέας Υόρκης ψήφισε να γίνουν όλα τα σχολικά λεωφορεία της πόλης ηλεκτρικά μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου 2035. Προς το παρόν, η πόλη λειτουργεί 885 σχολικά λεωφορεία με κινητήρα diesel. Η δράση του συμβουλίου προωθήθηκε από τον νέο νόμο.

Υπάρχει μια προειδοποίηση που στηρίζεται στη νέα πολιτική ηλεκτρικών σχολικών λεωφορείων. Υπόκειται στην εμπορική διαθεσιμότητα και την αξιοπιστία όλων των ηλεκτρικών σχολικών λεωφορείων και την τεχνική και φυσική διαθεσιμότητα σχετικών προγραμματισμένων υποδομών. Δεδομένου του ενδιαφέροντος του κράτους να έχει έναν τομέα μεταφοράς μηδενικών εκπομπών, είναι πιθανό η απαιτούμενη υποδομή να δημιουργηθεί κάποια στιγμή τα επόμενα 14 χρόνια, λέει η We Go Electric.

Η πόλη εκτιμά ότι η μετατροπή των σχολικών λεωφορείων της σε ηλεκτρικά λεωφορεία καθώς και η προμήθεια των απαιτούμενων σταθμών φόρτισης και ηλεκτρικής υποδομής θα κοστίσει συνολικά 367,3 εκατομμύρια δολάρια έως το 2035. Ο νέος νόμος απαιτεί επίσης όλες οι εγκαταστάσεις στάθμευσης εντός των 5 δήμων της πόλης να περιλαμβάνουν φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων για τουλάχιστον το 20% των διαθέσιμων θέσεων στάθμευσης.

follow us on social media