Nitro magazine official logo
Style/Beauty

Chaotic Chic: Το στυλιστικό statement που έχει γίνει τάση στο TikTok

Η νέα γενιά εκφράζει την ατομικότητά της στο TikTok, κάτι που επιβεβαιώνει κιόλας το πώς διαμορφώνονται οι υποκουλτούρες στην ψηφιακή εποχή.

chic

Πίνακας Περιεχομένων

Το TikTok είναι γεγονός πως έχει δημιουργήσει τάσεις, που δεν φανταζόμασταν. Τουλάχιστον όσοι ανήκουμε στην γενιά των millennials, γιατί αυτή που πρωτοστατεί στη διάσημη εφαρμογή, δείχνει την διαφορετικότητά της σε πολλά θέματα. Μας έμαθε life hacks για το φαγητό, διάφορα θέματα στην καθημερινότητα και τώρα γιατί όχι, και για τη μόδα.

Η νέα γενιά εκφράζει την ατομικότητά της στο TikTok, κάτι που επιβεβαιώνει κιόλας το πώς διαμορφώνονται οι υποκουλτούρες στην ψηφιακή εποχή. Η νέα αισθητική που έχει εμφανιστεί και έχει γίνει τάση, είναι το «chaotic chic». Προέρχεται από το street style και προσεγγίζει ένα ντύσιμο που περιλαμβάνει συνδυασμούς παιχνιδιάρικους και απροσδόκητα outfits.

Τα αρώματα που μας φέρνουν πιο κοντά στα Χριστούγεννα

Αναμφισβήτητα το look είναι εμπνευσμένο από την φετινή αναβίωση της μόδας των noughties. «Μέσα από την πρόσφατη ερευνητική μας έκθεση Gen Z με την Bain, είδαμε πώς οι χρήστες της γενιάς Gen Z στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τείνουν να ξεχωρίζουν, ως πιο αυθεντικές και αυθόρμητες και λιγότερο φιλτραρισμένες κάτι που αντανακλάται στο Τik Tok», εξηγεί εκπρόσωπος τoυ Depop στο Who What Wear. «Η μόδα της Gen Z στο TikTok είναι πειραματική και υβριδική, έλκεται προς συνεργασίες υψηλής μόδας που συνδυάζουν vintage και streetwear. Δεν είναι ένα look που μπορείς να αγοράσεις κατευθείαν από τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές. Aυτή είναι η ομορφιά της».

Σύμφωνα με τα ευρήματα του Depop, το chaotic chic έρχεται να εκφράσει με τον καλύτερο τρόπο το προσωπικό στιλ του κάθε διαφορετικού ατόμου- κάτι που το κάνει μοναδικό και δύσκολο να αντιγραφεί. Το μόνο που έχει σημασία είναι ο καθένας να νιώσει την ελευθερία να εκφραστεί μέσα από το στιλ του.

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:

chaoticchic2

chaoticchic3

chaotichic2

follow us on social media