Πίνακας Περιεχομένων
    1. Τα εν οίκω φουλ εν δήμω από την Κάτια Ταραμπάνκο
    2. Όλα για τη δημοσιότητα κι εμείς πιόνια στο παιχνίδι;

    Αν ζητούσαμε από κάποιο να μαντέψει ποια είναι τα θέματα που διαβάζονται περισσότερο στην Ελλάδα σήμερα, θα το πήγαινε με τη λογική και θα έλεγε για ειδήσεις σχετικά με αυτό που έγινε στο Τέξας, για τα όσα συμβαίνουν ανάμεσα σε ΜητσοτάκηErdogan, για την Ουκρανία, άντε και για την απαγωγή του παιδιού στην Κηφισιά. Δεν θα μάντευε με τίποτα πως πολύ ψηλά στα trends της Google είναι ο χωρισμός ανάμεσα στην Κάτια Ταραμπάνκο και τον Θοδωρή Κωνσταντόπουλο.

    Πολλοί συνηθίζουν να γράφουν ατάκες του στυλ «ποιοι είναι αυτοί και γιατί ασχολούμαστε μαζί τους;», αλλά αν το δεις από μαθηματικής απόψεως, οι περισσότεροι που τα γράφουν αυτά, είναι στη μάζα που εν τέλει ασχολείται μαζί τους.

    Η Κάτια Ταραμπάνκο είναι ένα πρόσωπο που και με το GNTM και με την παρουσία της στα δύο Survivor κρίθηκε αμφιλεγόμενη, προκάλεσε έναν διχασμό στο τηλεοπτικό κοινό, με τη μερίδα του λέοντος να στέκεται στην πλευρά των επικριτών της και όχι των υποστηρικτών της.

    Και πάλι όμως, σε ένα διάστημα που ελάχιστα απασχολεί και συζητιέται, δε θα ήταν λογικό να βρεθεί τόσο ψηλά στις αναζητήσεις. Αυτό συνέβη γιατί ο τρόπος που άφησε τον Θοδωρή Κωνσταντόπουλο, τσίγκλησε αρκετά το ένστικτο της παλιάς κατίνας που διακατέχει όλους μας και έχει περάσει στο DNA μας από την εποχή των 60s με τις στριφογυριστές σκάλες που κατέληγαν στον ακάλυπτο και ένωναν πολλά σπίτια μαζί και αποτελούσαν τον πρόδρομο των πολυκατοικιών.

    Τα εν οίκω φουλ εν δήμω από την Κάτια Ταραμπάνκο

    Ο Θοδωρής Κωνσταντόπουλος βγήκε και δήλωσε πως η Κάτια Ταραμπάνκο τον παράτησε κι ενώ συζούσαν και του είχε ζητήσει λίγο χρόνο. Λίγες ημέρες μετά, του τηλεφωνούσε ένας άντρας και του ζητούσε συγγνώμη που έκανε κάτι μαζί της. Μάλιστα, ο tattoo artist υποστηρίζει πως έτσι ακριβώς είχε κάνει η Ταραμπάνκο και στη δική τους γνωριμία και ήταν με άλλον όταν προσέγγισε με μηνύματα τον ίδιο.

    Αυτομάτως, η Κάτια Ταραμπάνκο αποκτά αυτή την εικόνα και επαληθεύει την πεποίθηση των hater της που ξεσαλώνουν στα σχόλια. Κι η ίδια είχε φροντίσει να υποπέσει σε ατοπήματα, όταν έβγαινε και έδειχνε δαχτυλίδια σε εκπομπές που ήταν της μητέρας του Θοδωρή. Σήμερα το πρωί, ο Κωνσταντόπουλος βγήκε και στην εκπομπή της Καινούργιου και επανέλαβε όσα είπε στην Espresso για την Κάτια Ταραμπάνκο.

    «Δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβη μεταξύ μας, συγκατοικούσαμε από την πρώτη στιγμή, ήμασταν δέκα μήνες μαζί. Εγώ τουλάχιστον, την ερωτεύτηκα, είχε γίνει πρόταση γάμου. Κάθε μέρα γινόταν πρόταση γάμου. Κάθε μέρα λέγαμε πόσο ερωτευμένοι είμαστε και πόσο πολύ αγαπιόμαστε. Δεν ανακάλυψα ότι κάτι δεν πάει καλά. Απλά κάποια στιγμή άκουσα την ατάκα “θέλω λίγο χρόνο”. Το “θέλω λίγο χρόνο” είναι στην ίδια κλίμακα με το “είχα πιει, δεν ήξερα τι έκανα”. Θες χρόνο, ναι, πάρε τον χρόνο σου κι είμαστε εδώ να τα συζητήσουμε όλα. Πριν τρεις μέρες όμως, είχες βγει σε εκπομπή κι είχες κάνει κάποιες δηλώσεις.

    Είχε δείξει το μονόπετρο της μητέρας μου. Εγώ δεν θα έβγαινα ποτέ να κάνω καμία δήλωση, αν δεν με είχε προσβάλλει αυτή η κίνηση. Το να δείξει αυτό το πράγμα και μετά, να έχουμε άλλα… Το δαχτυλίδι της μαμάς μου δεν το δώρισα εγώ, το δώρισε ο πατέρας μου την επόμενη μέρα από τον θάνατο της μαμάς μου. Η μαμά μου έφυγε από τη ζωή στις 7 Σεπτεμβρίου. Η Κάτια την είχε γνωρίσει, ήμασταν μαζί τότε, οπότε αυτή η κίνηση ήταν πολύ σημαντική για εμένα.

    Είναι λογικό σε μία σχέση να υπάρχουν κρίσεις και κάποιος να ζητάει χρόνο. Αυτό τον χρόνο τον παίρνεις για τον εαυτό σου, όχι για να κάνεις κάτι άλλο. Ξέρω ότι μετά τις δηλώσεις της σε αυτή την εκπομπή, είχε και κάτι άλλο. Το παιδί που είναι μαζί της τώρα, είχε έρθει στον χώρο μου να συζητήσουμε ένα πρότζεκτ γα τατουάζ. Ήταν και η Κάτια εκεί. Φεύγει το παιδί, περνάει ο καιρός, μου ζητάει η Κάτια χρόνο και μια μέρα σκάει ένα τηλέφωνο, μου λέει ποιος είναι και μου είπε ότι θέλει να μου ζητήσει συγγνώμη. Σε αυτό, τον παραδέχομαι, γιατί κι εγώ στην αντίστοιχη δική μου περίπτωση, δεν το έκανα. Μου το είπε ο ίδιος, την ακούω τη “συγγνώμη” του».

    Όλα για τη δημοσιότητα κι εμείς πιόνια στο παιχνίδι;

    Αποτελεί μια χαρακτηριστική περίπτωση της αναγνωστικής ποιότητας και φύσης του μέσου Έλληνα αναγνώστη ιστοσελίδων αυτό που γίνεται από χθες σχετικά με όλα όσα αφορούν την Κάτια Ταραμπάνκο. Έφτασε μέχρι και να γίνεται ένα από τα κεντρικά θέματα σε ενημερωτικές ιστοσελίδες που δεν θα την έβαζαν ποτέ τόσο ψηλά στην ατζέντα τους, αν δεν υπήρχε αυτή η διαρκής αναζήτηση στη Google και για την ίδια και για τον πρώην σύντροφό της.

    Δεν κομίζω γλαύκα εις Αθήνας κάνοντας highlight πως το ελληνικό αναγνωστικό κοινό στο διαδίκτυο έχει ως προτεραιότητα του το παρασκήνιο, το κουτσομπολιό, την έκθεση της προσωπικής ζωής των ανθρώπων. Και πως αρκετοί τους το προσφέρουν εθελούσια και με στόχο να το εκμεταλλευτούν αυτό.

    Ο Θοδωρής Κωνσταντόπουλος για παράδειγμα, αν και γνωστός μεταξύ των γνωστών τηλεοπτικών προσώπων, σίγουρα θα αποκτήσει κόσμο που θα τον ακολουθεί, ακόμα κι αν δεν είχε αυτόν τον σκοπό, αλλά ήθελε να εκφράσει την ενόχληση του με τη στάση που είχε η Κάτια Ταραμπάνκο.

    H Κάτια Ταραμπάνκο θα δει τους haters της να αυξάνονται, αλλά κι αυτό κακό δεν θα της κάνει, γιατί there is no such thing as bad publicity. Τσιτάτο που συνήθως είναι ανεδαφικό, αλλά εδώ έχει βάση. Δεν το εικάζουμε. Μιλάνε οι αριθμοί. Η Ταραμπάνκο είναι πιο πάνω ως είδηση κι από τη Ρούλα Πισπιρίγκου που τόσους μήνες είναι πρώτο θέμα. Κι όλα αυτά γιατί;

    Γιατί είμαστε βαθιά κουτσομπόληδες. Περισσότερο απ΄το φυσιολογικό. Το τι άποψη έχει ο καθένας για την Κάτια Ταραμπάνκο και για τον τρόπο που φέρθηκε στον πρώην σύντροφό της, είναι ένα κομμάτι. Το πώς επιλέγει να την εκφράσει δημόσια και να γδάρει τη σάρκα της, είναι ένα δεύτερο. Και φυσικά ο τηλεθεατής δεν είναι το πρόβλημα εδώ. Αλλά ΚΑΙ οι δύο εμπλεκόμενοι.

    Διαβάστε ακόμη στο Nitro.gr:

    Οι 7 βασισμένες σε βιβλία ελληνικές σειρές που θα δούμε την επόμενη τηλεοπτική σεζόν

    Σοφιάννα Αβραμάκη: Τι αποκάλυψε για το «φλερτ» με τον Άρη Σοϊλέδη – «Η οικογένειά μου το πήρε σοβαρά»

    Νίκος Κοκλώνης: Το νέο του ντοκιμαντέρ είναι αφιερωμένο στον Pablo Escobar