Πίνακας Περιεχομένων
    1. Konilo
    2. Eponimos
    3. I Mikri Ollandeza
    4. Hayate Army

    Δε θέλουμε να ακουστούμε σαν γερόντια, είμαστε όλοι κοντά στα 30 και στα πέριξ τους, αλλά ειλικρινά, τι φάση με το Youtube; Μπορεί πραγματικά η πιο σάπια ιδέα να στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργήσει έναν σελέμπριτι. Γιατί οι περισσότεροι youtubers, αν τους μιλήσεις ή τους δεις από κοντά, σε αντιμετωπίζουν με τέτοιον αέρα. Είναι διάσημοι και δε γίνεται να μην τους γνωρίζεις. Αυτό το συναντά κανείς ειδικά στους πιο νέους, σε αυτούς που μπήκαν στο Youtube όταν τα 30 και 40.000 views θεωρούνταν μέτρια ως πολύ χαμηλή επίδοση.

    Η αγορά του ελληνικού youtube σήμερα έχει τα πάντα: youtubers στο gaming, youtubers μόδας και καλλυντικών, youtubers που κάνουν σκετσάκια, youtubers που έχουν podcast, youtubers που απευθύνονται σε νεανικό girly κοινό, άλλους που απευθύνονται σε κάφρους, άλλους που χρησιμοποιούν το body positivity για να κερδίσουν χρήματα από brands μέχρι ό,τι μπορεί να φανταστεί ο καθένας.

    Δεν έχουμε χαρτογραφήσει απόλυτα το Youtube για να ξέρουμε όλους όσοι έχουν μια άλφα επιτυχία και αναγνωρισιμότητα, δεν τους βλέπουμε όλους γιατί πρακτικά είναι αδύνατον και έχουμε και ζωές εκτός Youtube, αλλά από αυτά που έχουμε παρακολουθήσει, έχουμε φτάσει στο συμπέρασμα πως οι ακόλουθοι 4, τα 4 κανάλια για την ακρίβεια, είναι αυτά που δε βρίσκουμε ούτε έναν λόγο να εξηγήσουμε την τόση επιτυχία τους. Κι όμως τα βλέπουμε. Είναι σαν ένοχες απολαύσεις. Σαν να βλέπεις μανιωδώς βίντεο όπου σπάνε σπυράκια.

    Konilo

    Έχει ξεπεράσει τους 500 χιλιάδες subscribers, κάνει κατά βάση podcasts, τα Konilo Talks, όπου είτε συμμετείχε στην κουβέντα είτε όχι, δεν θα άλλαζε το αποτέλεσμα. Η βασική του συνεισφορά είναι που κάλεσε τον εκάστοτε καλεσμένο και που απλά κάθεται απέναντι του για να έχει κάπου να μιλάει ο καλεσμένος. Θεωρεί για κάποιο λόγο σούπερ το να ρεύεται στο μικρόφωνο, πολύ συχνά δεν ξέρει ποιον έχει απέναντι του, με τα ελληνικά δεν τα πάει ιδιαίτερα καλά κι όμως έχει για πλάκα από 200.000 προβολές και πάνω.

    Eponimos

    Δυσκολευόμαστε πολύ να αντιληφθούμε τι ακριβώς πλασάρει αυτός ο youtuber στο κανάλι του. Δεν ξέρουμε πως είναι στην πραγματικότητα, αλλά έχει μια περσόνα εριστική, που βγάζει φουλ αλαζονία κάποιες φορές, αλλά ίσως αυτό να είναι και το στοιχείο που τον έχει κάνει αγαπητό. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι το ιδιαίτερο έχουν τα βίντεο του σε επίπεδο κεντρικής ιδέας, ιδίως αυτά τα Πίνω Και Κρίνω. Σίγουρα δεν είναι για να έχει 450.000 subscribers. Μέχρι 50.000 και πολύ είναι.

    I Mikri Ollandeza

    Το περιμένουμε το hate εδώ από το ισχυρό army των 16χρονων κοριτσιών που την παρακολουθούν φανατικά, αλλά αν δεν τη βάζαμε, δε θα είχε και νόημα το κείμενο. Όπως δεν έχει νόημα και το ότι διαθέτει ένα τόσο δυνατό κανάλι με 323.000 συνδρομητές. Τα δε vlog της είναι από τα πιο ανούσια στην κατηγορία των vlogs στο ελληνικό youtube. Ίσως επειδή έχει ευχάριστο πρόσωπο, να έχει κερδίσει τη συμπάθεια τόσου κοινού.

    Μην κρυβόμαστε. Κι εμείς τη βλέπουμε. Αλλά στο τέλος κάθε βίντεο αναρωτιόμαστε γιατί σπαταλήσαμε 10-15-20 λεπτά από τη ζωή μας για αυτό. Αν ρωτάτε γιατί δε βάλαμε εδώ τη Fosboque ή την Amiyiami, απάντηση δε σας έχουμε. Ίσως σε αυτές τις δύο κάπως να μπορούμε να δικαιολογήσουμε την απήχησή τους. Είναι στην αμέσως επόμενη κλίμακα από την Ollandeza.

    Hayate Army

    Ίσως είναι το μοναδικό κανάλι που μπορεί κανείς να βρει λόγο για την τόση επιτυχία του. Υπάρχει ένας άγραφος κανόνας πως για να πετύχεις ή πρέπει να σε συμπαθήσουν πολλοί ή πρέπει να σε μισήσουν πολλοί. Και το να σε μισήσει κάποιος, είναι πιο εύκολο από το να σε συμπαθήσει. Το όλο crew του Hayate είναι απ΄αυτά που δεν τα συμπαθείς με τίποτα και είναι πιο εύκολο να τα μισήσεις. Ειδικά όταν ο ηγέτης τους λέει όσα λέει στα βίντεο του και έχει φάει ένα δικαιολογημένο cancel από το 99% του ελληνικού Youtube.

    Γενικά, αυτό που μπορεί να καταλάβει κανείς παρακολουθώντας τα τεκταινόμενα στο Youtube, είναι ότι δημιουργούνται Οίκοι σαν το Game of Thrones. Οι youtubers έχουν παρέες μεταξύ τους, κάνουν κοινά βίντεο και έτσι ανεβάζει ο ένας το κοινό του άλλου, συστήνει ο ένας youtuber τον άλλον στο δικό του κοινό. Οπότε, μπορεί να είναι αυτό μια πιθανή εξήγηση για το τόσο upgrade που έχουν στα κανάλια τους οι παραπάνω, αλλά και άλλοι που τη σκαπούλαραν και δε μπήκαν στο θέμα.

    Διαβάστε ακόμη στο Nitro.gr:

    Κάποτε, η Ικαρία ήταν ανεξάρτητο κράτος για 3 μήνες

    Τι σημαίνει «Καλή Παναγιά» στο μυαλό του μέσου Έλληνα

    Instagram ποιος είσαι τελικά; Όλες οι εφαρμογές που έχει αντιγράψει και τα μοναδικά στοιχεία τους που έχει «ρουφήξει» από το 2012