Έχουμε δει κατά καιρούς να γίνονται viral διάφορα ρούχα και παπούτσια που φοράει ένας καλλιτέχνης πάνω σε μια σκηνή. Το πόσο επιδραστικός μπορεί να γίνει κάποιος αποδεικνύεται με την φρενίτιδα που προκλήθηκε για το κατά τα άλλα ξεχασμένο, sticky rice με mango (κολλώδες ρύζι με μάνγκο).

    Πρόκειται για ένα παραδοσιακό γλυκό της Ταϊλάνδης που φτιάχνεται με κολλώδες ρύζι, γάλα καρύδας και σερβίρεται πάντα με φρέσκο mango. Το διάσημο κατάστημα Mae Varee της Μπανγκόκ μετά βίας ανταποκρίθηκε στη τεράστια ζήτηση των τελευταίων ημερών. Κάποια στιγμή, πάρα πολλοί είχαν παραταχθεί έξω για να παραλάβουν τις παραγγελίες τους. Κατέφτασε η αστυνομία, ανησυχώντας ότι τα ποδήλατά τους εμπόδιζαν την κυκλοφορία.

    Η παράνοια προκλήθηκε αφού η 19χρονη ράπερ Milli έγινε ο πρώτη Ταϊλανδή που εμφανίστηκε σόλο στο φεστιβάλ Coachella. Η εμφάνισή της συνοδεύτηκε με αυτό το γλυκό στη σκηνή. Εκτός από το ότι έφαγε το γλυκό, χλεύασε τα κλισέ στερεότυπα της Ταϊλάνδης και της κυβέρνησης της. Αναμενόμενο ήταν να αποθεωθεί από πολλούς νεαρούς Ταϊλανδούς, ενώ το κοινό από κάτω ζητωκραύγαζε. «Η χώρα είναι καλή, οι άνθρωποι είναι καλοί, το φαγητό μας είναι καλό, αλλά η κυβέρνηση είναι σάπια», είπε.

    Σε όλη την Ταϊλάνδη, η ζήτηση για το sticky rice mango, έχει εκτοξευθεί από τότε. Μια δημοφιλής εφαρμογή παράδοσης φαγητού είπε στα ταϊλανδικά μέσα ενημέρωσης ότι οι παραγγελίες υπερτριπλασιάστηκαν μέσα σε 24 ώρες μετά την εμφάνιση στο Coachella. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεμίσει με εικόνες του γλυκού.

    Παρά την κριτική που ασκήθηκε από την 19χρονη, η κυβέρνηση βρίσκει τρόπους για επωφεληθεί από την δημοφιλία του γλυκού. Ο πρωθυπουργός της χώρας, Prayuth Chan-ocha, είπε ότι το υπουργείο Πολιτισμού μπορεί να προτείνει την αναγνώριση από την Unesco του sticky rice mango – khao nieo mamuang όπως ονομάζεται κανονικά– ως στοιχείο της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ταϊλάνδης.

    «Είναι σημαντικό για την Ταϊλάνδη να χρησιμοποιήσει την ισχύ της στο εξωτερικό. Έχουμε πολλούς πόρους που μπορούν να προωθηθούν στη διεθνή σκηνή», δήλωσε ο Prayuth, σύμφωνα με την Bangkok Post. Πάντως, τα μαγαζιά έχουν επωφεληθεί από τότε, καθώς βλέπουν τα έσοδά τους να αυξάνονται.

    Μετά την επιτυχία της Milli, πολλές εταιρείες έσπευσαν να ενσωματώσουν το γλυκό στο μενού τους, όπως οι Dairy Queen, Bar-BQ-Plaza και Tops Supermarket.

    Διαβάστε επίσης στο Nitro.gr:

    Έπος: Γιαγιά βλέπει τον Jared Leto, τον περνάει για τον Χριστό και αρχίζει να προσεύχεται

    Από την Anitta στον Bad Bunny: Πως η νέα γενιά Λατίνων star κυριαρχεί στην Παγκόσμια μουσική σκηνή

    Emmanuel Macron: Το Twitter «έκανε πάρτι» με το δασύτριχο στήθος του