H Pepsi αποτίει φόρο τιμής σε εμάς και λανσάρει τη νέα γεύση Nitro, την οποία χαρακτηρίζει το «πιο φιλόδοξο κατόρθωμα της». Εντάξει, πλάκα κάνουμε, ονομάστηκε Nitro γιατί λόγω έγχυσης αζώτου (nitrogen), που της δίνει μια πιο κρεμώδη και απαλή γεύση σε σύγκριση με τις παραδοσιακές ανθρακούχες εκδοχές της. Το ρόφημα, που ονομάζεται Nitro Pepsi, θα κυκλοφορήσει στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 28 Μαρτίου και διατίθεται στην κανονική γεύση και σε βανίλια.

    Το άζωτο χρησιμοποιείται πιο συχνά σε ποτά μπύρας και σε καφέ, όπως τα εξαιρετικά επιτυχημένα κρύα ροφήματα των Starbucks, καθώς δημιουργεί μια πιο αφρώδη υφή. Η Pepsi, λοιπόν, έπρεπε να βρει έναν τρόπο να διατηρήσει το άζωτο σε ένα κουτάκι αναψυκτικού. Πήρε μαθήματα από την Guinness και έβαλε ένα γνωστό widget στο κάτω μέρος της συσκευασίας που δημιουργεί μια «αφρώδη, λεία υφή μοναδική για το Nitro Pepsi».

    Η Guinness πρόσθεσε το χαρακτηριστικό αυτό πριν από περίπου 50 χρόνια και η γεμάτη με άζωτο κάψουλα απελευθερώνει το αέριο όταν ανοίγει η συσκευασία. Το Nitro cola παράγει επίσης αφρό κατά το άνοιγμα, επομένως η εταιρεία δίνει οδηγίες να το σερβίρετε χωρίς πάγο και να μην χρησιμοποιείτε καλαμάκι. Στόχος είναι να προσελκύσει εκείνους τους καταναλωτές που δεν πίνουν αναψυκτικό λόγω του ανθρακικού. Η Pepsi, εν τω μεταξύ, έχει πειραματιστεί με ποτά με γεύση καφέ.

     

    Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

     

    Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη pepsi (@pepsi)