Πίνακας Περιεχομένων
    1. Γιατί έβγαλαν κορεάτικη version του La Casa de Papel

    Κυκλοφόρησε το trailer για το « Money Heist : Korea — Joint Economic Area», το remake της επιτυχημένης ισπανικής σειράς. Η σειρά θα κάνει πρεμιέρα στις 24 Ιουνίου στο Netflix και ήδη παρατηρούμε μερικές διαφορές από το ισπανικό La Casa de Papel, που είναι η αυθεντική version. Η ιστορία διαδραματίζεται καθώς η Βόρεια και η Νότια Κορέα βρίσκονται στα πρόθυρα μιας ειρηνικής επανένωσης, μετά από σχεδόν 80 χρόνια διαχωρισμού.

    Τα έθνη προετοιμάζονται να τυπώσουν ένα ολοκαίνουργιο ενοποιημένο νόμισμα, ενώ μια ληστεία εκκολάπτεται. Ένας ιδιοφυής στρατηγός γνωστός, – ο Professor- συγκεντρώνει τους καλύτερους ληστές από το βορρά και το νότο σε μια προσπάθεια να κλέψει το νέο νόμισμα κατευθείαν από το νομισματοκοπείο.

    Η σειρά των 12 επεισοδίων σκηνοθετείται από τον Kim Hong-Sun και το καστ αποτελείται από κορυφαίους ηθοποιούς, συμπεριλαμβανομένων των Yoo Ji-tae (Oldboy), Kim Yunjin (Lost), Park Hae-soo (Squid Game) και Jeon Jong-seo (Call).

    Στην κορεάτικη εκδοχή του La Casa de Papel, οι πρωταγωνιστές δεν φορούν τις μάσκες Νταλί αλλά μια παραδοσιακή κορεάτικη μάσκα Hahoe. Η μάσκα σήμα κατατεθέν της ισπανικής σειράς εμφανίζεται στην κορεάτικη εκδοχή όταν ο Professor φαίνεται να σκέφτεται μια επιλογή από μάσκες. Τελικά καταλήγει στην μάσκα Hahoe, που φοριούνται στην τελετή Hahoe Pyolshin-gut t’al nori (Hahoe byeolsingut talnori) του 12ου αιώνα. Αντιπροσωπεύουν τους χαρακτήρες για τους ρόλους στα τελετουργικά χορευτικά δράματα.

    Αποτελούνταν αρχικά από 12 μάσκες, αλλά έχουν διατηρηθεί μόνο οι εννιά. Οι τρεις χαμένες μάσκες είναι οι: Ch’onggak (εργένης), Ttoktari (υπηρέτης) και pyolch’ae (χαμηλού βαθμού κυβερνητικός αξιωματούχος).

    Γιατί έβγαλαν κορεάτικη version του La Casa de Papel

    Πολλοί θεωρούν ότι η κορεατική εκδοχή είναι ανούσια, καθώς το La Casa de Papel έχει κάνει ήδη επιτυχία και έκλεισε ο κύκλος του. Η επιλογή να επιλέξουν την κορεατική version, μάλλον έχει να κάνει με την επιτυχία του Squid Game, που κατέγραψε 1,65 δισεκατομμύρια ώρες προβολής τις πρώτες 28 ημέρες από την κυκλοφορία του.

    Η περίοδος αυτή είναι δύσκολη για την πλατφόρμα που έχει χάσει 200.000 συνδρομητές, ενώ η μετοχή της έχει πέσει αρκετά. Πάντως  επένδυσε στην Κορέα μόνο το 2021, περίπου 500 εκατ. δολάρια. To Netflix στοχεύει στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ένα πεδίο στο οποίο συγκεντρώνεται το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού.

    Πάντως για να λέμε και την αλήθεια οι κορεάτικες παραγωγές «σκίζουν» σε όλες τις streaming πλατφόρμες, ακόμα και σε ανατολική και νοτιοανατολική Ασία. Ειδικά οι ιστορίες που προβάλουν την ταξική ανισότητα με ενδιαφέροντα και αμφιλεγόμενο τρόπο κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Το είδαμε στο Squid Game, στο Pachinko και προς τα εκεί προσανατολίζεται το κορεάτικο La Casa de Papel. Το αν θα είναι καλύτερο από το ισπανικό, ωστόσο, παραμένει ένα μεγάλο ερώτημα. Θα το μάθουμε σύντομα.

    Διαβάστε επίσης στο Nitro.gr:

    Babylon: Η ταινία εποχής του Brad Pitt και της Margot Robbie επαναφέρει την παλιά αίγλη του Χόλιγουντ

    Ταινίες της εβδομάδας 28/4 – 4/5: «Δυνατές» πρεμιέρες με την Michelle Yeoh, τον Liam Neeson και την Monica Bellucci

    Barbie: Κυκλοφόρησε η πρώτη εικόνα της Margot Robbie ως η θρυλική κούκλα