Διαφήμιση που θα μπορούσε να είναι και σκηνή από ταινία του Tom Cruise, από το Mission Imposibble, επέλεξε να κάνει η Emirates. Μια από τις καλύτερες αεροπορικές στον κόσμο, έστησε ολόκληρη κινηματογραφική παραγωγή για τη νέα της διαφήμιση και με ανάρτηση στο Twitter, έβαλε τον κόσμο στο παρασκήνιο της προετοιμασίας για κάτι τόσο μεγαλεπήβολο.

    Η διαφήμιση της Emirates αφορούσε στην Dubai Expo 2020, που είχε αναβληθεί το 2020, ξεκίνησε την 1η Νοεμβρίου και θα συνεχιστεί μέχρι τον Μάρτιο. Στο πλαίσιο αυτό, ναυλώθηκε ένα Airbus 380 και μια γυναίκα ειδική στα stunts. Η γυναίκα ντύθηκε αεροσυνοδός και ανέβηκε στην κορυφή του Burj Khalifa, που είναι το υψηλότερο κτήριο στον κόσμο, με την κορυφή του να βρίσκεται στα 828 μέτρα.

    Εκεί καλωσόριζε τον κόσμο με πλακάτ που έγραφαν «καλωσήρθατε στο μεγαλύτερο σόου του πλανήτη» και από πίσω της πετούσε ένα αεροπλάνο βαμμένο στα χρώματα της έκθεσης. Μια διαφήμιση, έστω και αεροπορικής εταιρείας, που χρησιμοποιεί κανονικό αεροπλάνο, κοστίζει. Πολύ.

    Για να επιτευχθεί αυτό το διαφημιστικό, υπήρξαν μήνες προετοιμασίας και για να γίνει η σωστή λήψη, το αεροπλάνο έκανε 11 πτήσεις πίσω από το Burj Khalifa. Μπορεί η εικόνα μάλιστα να το δείχνει σε απόσταση αναπνοής από την αεροσυνοδό, αλλά στην πραγματικότητα βρίσκεται μισό μίλι μακριά για να μην προκαλέσει κάποια κίνηση της κοπέλας με την ενέργεια που παράγει.

    Το Airbus 380 κινήθηκε σε ταχύτητα 145 κόμβων, που είναι πολύ χαμηλή, αφού συνήθως πετάει με ταχύτητα 480 κόμβων. Το συγκεκριμένο γύρισμα έγινε τον Οκτώβριο και η Emirates ακολούθησε όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας.

    Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η αεροπορική κάνει τόσο μεγάλη παραγωγή. Στο παρελθόν έχουμε δει δύο αεροσκάφη να πετάνε πάνω από το λιμάνι του Σίδνεϊ και 26 αεροσκάφη να ίπτανται ταυτόχρονα και σε σχηματισμό.