Είναι μια εκπομπή που έχει περάσει από 40 κύματα τα τελευταία 3-4 χρόνια. Συνολικά η πορεία των Ράδιο Αρβύλα έχει πολλές ανακατατάξεις. Ξεκίνησαν ως καθημερινό, μετά πήγαν στις 3 ημέρες την εβδομάδα, μετά στις 2 μέρες, μετά στη μία, ύστερα προστέθηκε το Βινύλιο, ήρθε η αποχώρησή τους από τον ΑΝΤ1, η μεταγραφή στον ΣΚΑΪ, η κόντρα με το κανάλι του Φαλήρου και τα εξώδικα, το Youtube στην πρώτη καραντίνα, η μεταγραφή στο OPEN με καθημερινό, μετά η επιστροφή στον ΑΝΤ1.

    Όλα αυτά για μια εκπομπή που βρίσκεται 15 χρόνια στα τηλεοπτικά προγράμματα, θα ήταν παραπάνω από αρκετά για να την στείλουν στον κορεσμό και στο τέλος. Θα μπορούσαν κάλλιστα ο Κανάκης και η παρέα του να λένε φέτος ότι δεν τραβάει κι ότι έχει έρθει η στιγμή να πορευτούν μόνο με το Βινύλιο και να βρουν ένα άλλο κόνσεπτ.

    Ήρθε πέρσι και η ιστορία με τον Στάθη Παναγιωτόπουλο που θα μπορούσε για οποιαδήποτε άλλη εκπομπή να είναι η τελευταία σπρωξιά προς τον γκρεμό. Κι όμως, το Ράδιο Αρβύλα, παρά το ότι άκουσε αρκετά, παρά τα υπονοούμενα που εξαπέλυσαν διάφοροι προς τη μεριά τους, άντεξε, βγήκε πιο δυνατό.

    Κι έρχεται η φετινή τηλεοπτική σεζόν. Εκεί όπου η prime time από τις 20:00 και μετά είναι σαν λάκκος λεόντων για όλα τα προγράμματα, αφού οι σειρές, η μυθοπλασία, κερδίζει κατά κράτος. Ήδη, το GNTM καταποντίστηκε και οδήγησε το STAR στην απόφαση να μην το βγάλει την επόμενη σεζόν.

    Μέσα σε αυτόν τον τόσο σκληρό ανταγωνισμό, οι Ράδιο Αρβύλα όχι απλώς αντέχουν, αλλά υπάρχουν συχνά μέρες που πιάνουν 20αρια είτε στο δυναμικό είτε, κυρίως στο γενικό σύνολο. Και το κάνουν παίρνοντας όχι ένα ιδιαίτερα καλό lead in από το δελτίο ειδήσεων. Παραδίδουν όμως ένα καλό lead in πάντοτε στο πρόγραμμα που ακολουθεί.

    Αν σκεφτεί κανείς πως οι Ράδιο Αρβύλα έχουν δεχτεί και κριτική για το χιούμορ τους, με άλλους να το αποκαλούν κάπως παρωχημένο πια ή όχι και τόσο εμπνευσμένο όσο τα προηγούμενα χρόνια, οι επιδόσεις τους στην τηλεθέαση είναι τουλάχιστον εντυπωσιακές και αποτελούν μια μοναδική περίπτωση στην ελληνική τηλεόραση, αφού ως εκπομπή, πάντοτε με βάση τους αριθμούς, δεν έχει κάνει ποτέ κοιλιά.

    Σύμφωνα με τις συνθήκες που υπάρχουν κάθε σεζόν, Βινύλιο και Ράδιο Αρβύλα είναι πάντοτε καλά σε τηλεθέαση και αποτελούν τα σιγουράκια του ΑΝΤ1.

    Κάτι μας λέει πως αυτό δεν είναι μόνο συγκυριακό. Δεν γίνεται δηλαδή για τόσα χρόνια να είναι συγκυριακό. Και ξεφεύγει από την εξήγηση πως προσφέρουν κάτι που πάντα θα έχει ανάγκη το κοινό και με τρόπο πολύ πιο στέρεο από άλλους. Είναι και ζήτημα διαχείρισης από τον ίδιο τον Κανάκη που ηγείται όλου αυτού.

    Διαβάστε ακόμη στο Nitro.gr:

    Φουλ επίθεση από την εκπομπή της Μελέτη στον Μουτσινά: Άνοιξε τον λάκκο του και τώρα τον θάβει η τηλεόραση

    Ανδρέας Μικρούτσικος για Σπυροπούλου: «Όποιος είχε λίγο ταλέντο και φαινόταν ανταγωνιστικός μπροστά της τον απέλυε»

    Survivor All Star: Ένα ριάλιτι επιβίωσης υπερπαραγωγή με τεράστιο κόστος το κάθε επεισόδιο