Πίνακας Περιεχομένων
    1. Η ανακοίνωση του Skroutz για την διαδικτυακή απάτη που έλαβε χώρα μέσω της πλατφόρμας τους

    Σάλος έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες μέρες στα κοινωνικά δίκτυα μετά τις απανωτές καταγγελίες που αφορούν διαδικτυακές απάτες που έλαβαν χώρα μέσα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών του Skroutz. Συγκεκριμένα, όσοι χρήστες έκαναν αγορές τον τελευταίο μήνα από το e-shop 365shop.gr μέσω του Skroutz, δεν έχουν λάβει κανένα προϊόν ενώ πλήρωσαν κανονικά.

    Μάλιστα, πολλοί αναφέρουν πως τους εκδόθηκε κανονικά απόδειξη/τιμολόγια και μίλησαν και με εκπρόσωπους της εταιρίας οι οποίοι τους διαβεβαίωσαν ότι η παραγγελία τους έχει φτάσει στην εταιρία κούριερ και θα αποσταλεί σε λίγες εργάσιμες. Σε συνδυασμό με τις καλές κριτικές που είχε το συγκεκριμένο κατάστημα και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές στα καταστήματα που συμπεριλαμβάνει η πλατφόρμα του Skroutz, κανένας χρήστης δεν υποψιάστηκε πως πρόκειται για απάτη. 

    Το κατάστημα 365shop.gr μέσα σε μερικές μόνο ημέρες έγινε «φάντασμα». Έκλεισαν την ιστοσελίδα τους καθώς και τα προφίλ τους στα social media και εξαφανίστηκαν, με δεκάδες καταναλωτές να καταφεύγουν στην εξυπηρέτηση πελατών του Skroutz για κάποια λύση. Οι υπεύθυνοι της πλατφόρμας απάντησαν σε όλους πως «λυπούνται πολύ» για την εμπειρία τους αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι και τους προέτρεψαν σε μήνυση.

    Οι καταναλωτές που εξαπατήθηκαν έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους και ετοιμάζουν ομαδικές μηνύσεις. Μερικοί από αυτούς έχασαν μέχρι και 1500€ από την διαδικτυακή απάτη. Έχουν δημιουργήσει την ιδιωτική ομάδα στο Facebook με όνομα 365shop.gr η οποία μετράει περισσότερα από 300 μέλη έπεσαν θύματα απάτης του συγκεκριμένου καταστήματος.

    Η ανακοίνωση του Skroutz για την διαδικτυακή απάτη που έλαβε χώρα μέσω της πλατφόρμας τους

    Η εταιρία επισημαίνει σε ανακοίνωσή της ότι συμβουλεύει τον κάθε καταναλωτή που έπεσε θύμα του συγκεκριμένου καταστήματος ξεχωριστά για το πως να λάβει επιστροφή χρημάτων εάν έκανε αγορά μέσω κάρτας. Για όσους ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, το Skroutz θα προσφέρει voucher ίσης αξίας.  

    «Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η  συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.  

    Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας.

    Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση. 

    Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

    Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν  με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

    Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους. 

    Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία  με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».

    *Κεντρική φωτογραφία: pexels.com

    Διαβάστε ακόμη στο Nitro.gr:

    Νότια Αφρική: 306 νεκρούς άφησαν πίσω τους οι σφοδρότερες πλημμύρες στην ιστορία της

    Νέα Υόρκη: Στην δημοσιότητα η ταυτότητα του υπόπτου – Νέες πληροφορίες για τους πυροβολισμούς

    Πισπιρίγκου: «Δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν θα ανάψω τις λαμπάδες των παιδιών μου»