Με επίκεντρο το συναίσθημα κυκλοφορεί η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ για τον τουρισμό στην Ελλάδα, την οποίο προτιμούν κάθε χρόνο εκατομμύρια τουρίστες. Μερικοί από αυτούς, μάλιστα, όχι μόνο επισκέπτονται ξανά την χώρα μας αλλά επιλέγουν και να μείνουν μόνιμα εδώ. Το κλίμα, η φιλοξενία του ελληνικού λαού προς τους ξένους, η ομορφιά, το φαγητό και άλλοι παράγοντες καθιστούν την χώρα μας την τέλεια επιλογή για κάποιον ξένο που θέλει να κάνει restart στην ζωή του.

    Τέτοια είναι και η ιστορία του Όττο, ενός αυστριακού ο οποίος αποφάσισε να μετακομίσει μόνιμα στην Ελλάδα, μετά από ένα ταξίδι αναψυχής. Είναι πέρα για πέρα αληθινή και καταφέρνει να αναδείξει τους λόγους που οι τουρίστες μαγεύονται από την χώρα μας και μερικοί από αυτούς δεν επιστρέφουν ποτέ.

    Εδώ, βρίσκουν πράγματα που δεν υπάρχουν στις χώρες τους: ήλιο, θάλασσα, το απέραντο γαλάζιο,  τα λευκά σπίτια, την διάθεση των ανθρώπων για καλοπέραση. Και φυσικά, όλα αυτά σε κόστος διαβίωσης μικρότερο από ότι στις χώρες από τις οποίες προέρχονται, λόγω των υψηλών μισθών που παίρνουν στις χώρες προέλευσής τους.

    «Ταξίδεψα στην Ελλάδα το 2013 μετά από μία υπερκόπωση που είχα πάθει» αναφέρει ο Όττο.

    «Σκεφτείτε το καλά πριν έρθετε στην Ελλάδα. Θα θέλετε να μείνετε για πάντα. Και ίσως το κάνετε». Δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ίδιοι οι τουρίστες που έγιναν μόνιμοι κάτοικοι της Ελλάδας.

    Η καμπάνια έχει ως στόχο να αναδείξει ποιοι είναι οι λόγοι που η χώρα μας είναι top προορισμός για τους ξένους. Αντί να αναφερθεί το υπουργείο στους λόγους αυτούς, επιστράτευσαν έναν αληθινό άνθρωπο να μιλήσει για την εμπειρία του.

    «Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Όττο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του» αναφέρει σχετικά με το τηλεοπτικό σποτ ο Βασίλης Κικίλιας.

    «Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», καταλήγει ο κ. Κικίλιας.

    Διαβάστε ακόμη στο Nitro.gr:

    Βρωμοπούσι: Η κρυφή παραλία της Αττικής όπου θα νιώσεις σαν να είσαι διακοπές

    Σαν Σεμπαστιάν: Η πόλη-όνειρο της Χώρας των Βάσκων που συνδυάζει βουνό και θάλασσα

    Jardin Majorelle: Οι κήποι του Μαρόκο με την μοναδική μπλε βίλα του Yves Saint Laurent – Εντυπωσιάζουν εδώ και 90 χρόνια