Πίνακας Περιεχομένων
    1. Η απάντηση της Adidas

    Μια διαφορετική διαφήμιση της Adidas, που είχε σκοπό να κάνει τις γυναίκες να νιώθουν καλύτερα με το σώμα τους και συγκεκριμένα με το στήθος τους, απαγορεύτηκε στη Βρετανία. Η διαφημιστική καμπάνια που έδειχνε διάφορα γυναικεία στήθη, κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο, και είχε γίνει viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Ωστόσο, η Διαφημιστική Αρχή Προτύπων (ASA) την θεώρησε «ακατάλληλη» και την απαγόρευσε. Οι εικόνες, που εμφανίστηκαν σε ένα tweet και δύο αφίσες, είχαν όμως στόχο να αναδείξουν τη διαφορετικότητα του σώματος και την προσπάθεια της Adidas να καλύψει όλα τα σχήματα και μεγέθη, όχι να προκαλέσουν.

    Παρόλα αυτά είπαν ότι έγιναν τουλάχιστον 24 παράπονα, για αυτό και πήραν την απόφαση να την αποσύρουν. Κάποιοι θεώρησαν ότι η χρήση του γυμνού ήταν άσκοπη, και ότι με αυτόν τον τρόπο αντικειμενοποιούν και σεξουαλικοποιούν τις γυναίκες, αντιμετωπίζοντας διαφορετικά μέρη του γυναικείου σώματος, σύμφωνα με την απόφαση της ASA. Άλλοι θεώρησαν ότι οι αφίσες δεν ήταν κατάλληλες για προβολή σε σημεία όπου μπορούσαν να τις δουν τα παιδιά.

    Οι δύο καταγγελίες έγιναν δεκτές και οι διαφημίσεις δεν θα ξαναεμφανιστούν στα μέσα για τα οποία υποβλήθηκαν καταγγελίες, δήλωσε η αρχή. Η ASA είπε ότι «αναγνώρισε ότι η πρόθεση των διαφημίσεων ήταν να δείξουν ότι το γυναικείο στήθος διέφερε ως προς το σχήμα και το μέγεθος, κάτι που σχετίζεται με τα αθλητικά σουτιέν που διαφημίζονταν». Αναγνώρισε, επίσης, ότι οι διαφημίσεις δεν ήταν προκλητικές ούτε σεξουαλικοποιούν τη γυναίκα.

     

    Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

     

    Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη adidas Women (@adidaswomen)

    Η απάντηση της Adidas

    «Θεωρήσαμε ότι η απεικόνιση γυμνού στήθους ήταν πιθανό να θεωρηθεί ως κάτι προκλητικό. Σημειώσαμε ότι το στήθος ήταν το κύριο επίκεντρο στις διαφημίσεις και δόθηκε λιγότερη έμφαση στα ίδια τα σουτιέν, τα οποία αναφέρονταν μόνο στο το συνοδευτικό κείμενο. Μιας και οι διαφημίσεις περιείχαν ξεκάθαρα γυμνό, θεωρήσαμε ότι απαιτούσαν προσεκτική στόχευση για να αποφευχθεί η πρόκληση σύγχυσης σε όσους τις είδαν».

    Η Adidas υπερασπίστηκε την καμπάνια της, λέγοντας στο CNN, ότι οι φωτογραφίες είχαν σκοπό να δείξουν πόσο διαφορετικά είναι τα στήθη, με διαφορετικά σχήματα και μεγέθη, για αυτό και χρειάζονται προσαρμοσμένα σουτιέν. «Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η απόφαση της ASA δεν σχετίζεται με το το μήνυμα, που υποστηρίζουμε περήφανα», ανέφερε το brand.

    Η καμπάνια με το hashtag #SupportIsEverything ήταν παντού τον Φεβρουάριο. Η Adidas δημοσίευσε εικόνες από το γυμνό στήθος 62 γυναικών και ανέφερε: «Οι λόγοι που δεν φτιάξαμε μόνο ένα νέο αθλητικό σουτιέν». Έτσι, είχαν κυκλοφορήσει 43 διαφορετικά μπουστάκια, ώστε η κάθε γυναίκα να μπορεί να βρει αυτό που της ταιριάζει.

    Διαβάστε επίσης στο Nitro.gr:

    TikTok: Νέα καταγγελία για την πλατφόρμα – 10χρονη έπαθε ασφυξία κάνοντας επικίνδυνο challenge

    Ρωσία: Συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στην ανατολική Ουκρανία – Πώς ένας ποταμός «έγινε σύμμαχος» των Ουκρανών

    «Pfizer documents»: Τί είναι και πώς ξεκίνησαν έναν νέο γύρο συνωμοσιολογιών