Πίνακας Περιεχομένων
    1. Ο Ηλίας Ψινάκης είναι εκείνος ο τύπος στο οικογενειακό τραπέζι που βρίζει και δίνει το αλατοπίπερο σε κάτι βαρετό

    Αν πιάσει κανείς τους κορυφαίους επί σειρά ετών Youtubers στην Ελλάδα, θα δει πως τα τελευταία χρόνια έχουν επιλέξει κόνσεπτ εκπομπών που το κάθε τους βίντεο να μην υπερβαίνει τα 30-35 λεπτά, άντε στη χειρότερη να πάει στο 45αρι. Μέχρι εκεί όμως το ανώτερο και σε πολύ συγκεκριμένα κόνσεπτ, όπως π.χ. το Roast Cast του Μαλιάτση που ανάλογα τον καλεσμένο μπορεί να φτάσει στα 40-45 λεπτά. Ο Ηλίας Ψινάκης ήρθε να απαντήσει με τον δικό του αιρετικό τρόπο σε αυτή τη νόρμα και σαρώνει με βίντεο διάρκειας 90 λεπτών και βάλε.

    Το τελευταίο του βίντεο της σειράς Στο Γηροκομείο, κυκλοφόρησε μόλις προχθές και σε δύο ημέρες έχει ακουμπήσει το μισό εκατομμύριο προβολές. Αυτό δεν συμβαίνει ούτε στους πιο επιτυχημένους Youtubers που μπορεί να έχουν εκατομμύριο συνδρομητών και βάλε. Πολλώ δε, ποτέ σε βίντεο που η διάρκεια τους είναι σαν μια κανονική ταινία. Δηλαδή το βίντεο με τη Μαγγίρα και τον Ζαχαράτο, που είναι και raw cut, με ελάχιστο μοντάζ, έχει διάρκεια 110 λεπτά και έχει πιάσει τόσο σύντομα αυτόν τον αριθμό προβολών.

    Τα προηγούμενα, πλην ενός, έχουν ξεπεράσει το εκατομμύριο ή έχουν φτάσει στα 2 εκατομμύρια. Με λιγότερους από 80.000 συνδρομητές, ο Ηλίας Ψινάκης βάζει τα γυαλιά σε τηλεπερσόνες και πρόσωπα του Youtube που είναι και digital natives, ιθαγενείς του μέσου και του τρόπου λειτουργίας του, και κατάφερε και να εδραιώσει ξανά την περσόνα του και να γοητεύσει το MEGA για να τον έχει στο X-Factor και για να προβάλλει τηλεοπτικά αυτά τα 5 επεισόδια που έχει βγάλει.

    Ο Ηλίας Ψινάκης είναι εκείνος ο τύπος στο οικογενειακό τραπέζι που βρίζει και δίνει το αλατοπίπερο σε κάτι βαρετό

    Τι είναι όμως αυτό που έκανε μια εκπομπή για «γέρους» να σαρώσει σε έναν χώρο για «νέους»; Αρχικά, ότι ο Ηλίας Ψινάκης το κάνει για την πλάκα του. Δεν προσδοκούσε κάτι απ΄αυτό, δεν έχει ανάγκη από τα λεφτά που μπορεί να φέρει. Λεφτά έχει ο ίδιος. Πήρε τους ανθρώπους που έκρινε αναγκαίους και ξεκίνησαν να το κάνουν για να το δουν 5-10.000 άνθρωποι και τέλος.

    Το πιο σημαντικό όμως είναι ο ίδιος ο χαρακτήρας του. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που δεν χωράει στα τηλεοπτικά στεγανά πλέον και που φέρνει κάτι το επαναστατικό στο Youtube. Όλοι οι νέοι έχουν την ανάγκη να βρίσκονται μαζί με ανθρώπους μεγάλης ηλικίας που έχουν την ελευθεριότητα της σκέψης και του λόγου, την αθυροστομία, γιατί αυτό είναι ένα από τα πιο δημοφιλή premises της κωμωδίας.

    Ο Ηλίας Ψινάκης δίχως να στήνει κάποιο bit, δίχως να έχει γραμμένο κείμενο, λειτουργώντας με αυθορμητισμό και όχι αυτοσχεδιασμό, έχει έναν αυτοσαρκασμό και μια καλώς εννοούμενη χυδαιότητα, που τον καθιστούν απολαυστικό. Δηλαδή το κοινό που πληρώνει για να ακούσει π.χ. τον Φισφή σε stand up, θα πλήρωνε για να πάει σε μια παράσταση του Ψινάκη όπου θα κράζει τον θεατή, θα λέει τον εαυτό του «κωλόγρια» και θα λέει τις μεγάλες αλήθειες χωρίς ωραιοποιήσεις.

    Τον ακούς να λέει ότι ίσως και να έπρεπε ήδη να τον έχει πάρει ο Χάρος γιατί τα γεράματα είναι μια ξεφτίλα για τον άνθρωπο, τον βλέπεις να φωνάζει μια γυμνάστρια στο σπίτι του για να τον βάλει σε μια σειρά και ξεκινάει το session με δύο ποτά, βλέπεις να απλώνει μια κυκλοθυμία, τις μεγάλες αντιθέσεις και δε μπορείς παρά να ταυτιστείς. Γιατί όλοι μας έχουμε κουραστεί να περπατάμε στο μέτρο και θέλουμε να κάνουμε την τρέλα του ενός άκρου και την τρέλα του άλλου άκρου.

    Και με τον τρόπο του, με τη δηκτικότητα του, ο Ηλίας Ψινάκης σατιρίζει κάποια πράγματα που άλλοι επιχειρούν με υπερβολική σοβαρότητα και ηθικολογία να τα αλλάξουν. Όμως, όσα μπορεί να αλλάξει το χιούμορ, το αυτομαστίγωμα αν θέλετε, δεν τα αλλάζει καμία σοβαρή καμπάνια. Είναι η φύση του ανθρώπου. Ναι, ούτε εμένα μου αρέσει έτσι, αλλά αφού έτσι είναι, οφείλεις να προσαρμοστείς.

    Το ότι προσαρμόζεται τόσο εύκολα ένας απενεχοποιημένος σχεδόν 70άρης τύπος και όχι 30άρηδες και πιτσιρικαρία, δείχνει πολλά και για το πόσες αγκυλώσεις έχουμε βάλει στις ζωές μας!

    Διαβάστε ακόμη στο Nitro.gr:

    Τι το κακό είπε στον Ιρανό αριστεύσαντα η Ελένη Μενεγάκη και έπεσαν να τη φάνε..;

    Μήπως τελικά τα περιστατικά βίας και παρενόχλησης στο χώρο της υποκριτικής, συμβαίνουν μόνο εκεί;

    Γυμνό στήθος στο εξώφυλλο ενός περιοδικού; Σεξισμός και αίσχος – Γυμνό στήθος στο Instagram; #Freethenipple και μπράβο