Ακόμη και εάν δεν είναι κανείς ενημερωμένος με την σημερινή pop μουσική σκηνή της χώρας μας, δεν γίνεται να μην έχει ακούσει κάπου την Kianna. Ένα κορίτσι σπάνιο, που φέρνει στο ελληνικό ρεπερτόριο στοιχεία που μέχρι τώρα είχαμε ακούσει μόνο από τραγουδίστριες του εξωτερικού.

    Με εντυπωσιακό στιλ και ευφάνταστο στίχο, μοιράζεται με το Nitro το παρασκήνιο της νέας της επιτυχίας «Ψυχεδέλεια» και του επερχόμενου ομώνυμού της δίσκου.

    Ταυτόχρονα, μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά που συνθέτουν σήμερα έναν ολοκληρωμένο καλλιτέχνη ενώ μας αποκάλυψε και μερικά από τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα.

    Spoiler Alert: Περιλαμβάνουν μερικά βίντεο κλιπ-υπερπαραγωγές, συνεργασίες έκπληξη αλλά ίσως και μία μελλοντική συμμετοχή στην Eurovision ως εκπρόσωπος της Ελλάδας.

    Φωτογραφίες: Styling – Art Direction: Haris Stamatopoulos Make-up, hair stylist: Elena Dedi Photo by: Costas Simos

    Η τελευταία σου επιτυχία, το «Ψυχεδέλεια», παίζει παντού. Ποια είναι τα συναισθήματα που περιμένεις και επιθυμείς να νιώσει ο κόσμος ακούγοντάς το; Πρόκειται για ένα τραγούδι πολύ δυναμικό, ζωντανό αλλά και ταυτόχρονα συναισθηματικό.   

    Το «Ψυχεδέλεια» είναι καταρχήν ένα τραγούδι βιωματικό. Το γράψαμε με την LILA και τον Barrice, τους συνεργάτες και φίλους μου στην Beyond Music, αφού τους διηγήθηκα μία ιστορία από το δικό μου παρελθόν.

    Ουσιαστικά το «Ψυχεδέλεια» μιλάει για δύο ανθρώπους οι οποίοι δεν κατάφεραν ποτέ να είναι μαζί γιατί πρόκυπταν διάφορα εμπόδια ανάμεσά τους. Μία ο ένας ήταν αλλού, μία ο άλλος. Ακόμη και εάν ήθελαν ο ένας τον άλλον, αυτό δεν έγινε ποτέ.

    Το story αυτό διήρκησε αρκετά χρόνια, με αποτέλεσμα να αποτελεί μία «ψυχεδέλεια» αυτό που ζούσαν.

    Έτσι προέκυψε το «ψυχεδέλεια». Εγώ όταν το ακούει ο κόσμος θέλω να χορεύει, να τραγουδάει, να ερωτεύεται και να ξεσπάει, καθώς πρόκειται για ένα τόσο δυναμικό κομμάτι.

    Εξάλλου, το «Ψυχεδέλεια» είναι γραμμένο σε ένα είδος που τα συμπεριλαμβάνει αυτά τα στοιχεία: τον έρωτα, τον χορό και το να ξεσπάει κανείς ακούγοντάς το. Είναι pop-rock με 80s στοιχεία, που έχουν επανέλθει πολύ τελευταία.

    Ακριβώς. Επανέρχεται πολύ δυναμικά και τα 80s στοιχεία στο τραγούδι είναι εμφανή, ειδική προς το τέλος, στην γέφυρα του τραγουδιού.

    Είμαι γενικά επηρεασμένη από τα 80s και μουσικά αλλά και στο στιλ μου. Γενικά, λατρεύω αυτές τις τρεις δεκαετίες, τα 80s, τα 90s και τα 00s. Ακόμη και από τα 70s και τις καμπάνες τους.

    Γενικά, προσπαθώ να μπερδεύω διάφορα στοιχεία από τις εποχές εκείνες, που τόσο με εμπνέουν καλλιτεχνικά.

    Εκτός από το κύριο τραγούδι, όμως, «Ψυχεδέλεια» είναι και το όνομα όλου του δίσκου. Πώς καταλήξατε σε αυτήν την επιλογή;

    Διαλέξαμε το «Ψυχεδέλεια» να δώσει τον τίτλο και στον δίσκο, καθώς όλος ο δίσκος περιγράφει την νύχτα μίας κοριτσοπαρέας που βγαίνει στην Αθήνα.

    Τον γράψαμε κατά την διάρκεια της δεύτερης καραντίνας που ο κόσμος και όλοι μας είχαμε πολύ ανάγκη το clubbing, την βόλτα μας, την έξοδο και έτσι ο δίσκος είναι από μόνος του μία ψυχεδέλεια.

    Το κορίτσι αυτό, η πρωταγωνίστρια, βγαίνει με τις φίλες της και εκτός από το ότι πηγαίνουν από club σε club, ζουν διάφορες καταστάσεις. Πίνουν, κλαίνε, γελάνε και κάπως έτσι βγήκε το «Ψυχεδέλεια».

    Θέλω να μου πεις ποια ήταν η ιδέα πίσω από την στιγμή που στο βίντεο κλιπ-υπερπαραγωγή του «Ψυχεδέλεια», παίρνει φωτιά το αυτοκίνητό σου; Το οποίο μάλιστα καίγεται και με πράσινη φωτιά. 

    Το «Ψυχεδέλεια» περάσαμε από πολλές ιδέες με τον Κώστα Καρύδα, τον σκηνοθέτη, μέχρι να καταλήξουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Εγώ ήμουν σίγουρη ότι ήθελα κάτι με ταχύτητα, αυτοκίνητα, ένταση. Ένιωθα ότι για να οπτικοποιηθεί αυτό το τραγούδι χρειάζεται κίνηση.

    Έτσι, μετά από πολλά meetings και με τον Χάρη τον Σταματόπουλου έκανε το art direction στο βίντεο κλιπ καταλήξαμε ότι θέλουμε να φλέγεται το αυτοκίνητο.

    Κάποια στιγμή, έχοντας στο μυαλό μου ταινίες της Disney, σκέφτηκα: γιατί να μην είναι πράσινη η φωτιά; Όπως σε σκηνές με τον Skar στον Βασιλιά των Λιονταριών αλλά και την Maleficent στην Ωραία Κοιμωμένη; Θέλαμε, εξάλλου, η τελική φωτιά να ήταν βγαλμένη από φαντασία.

    Είμαι πολύ περήφανη για το αποτέλεσμα, είναι από τα καλύτερα βίντεο κλιπ που έχουμε κάνει, παρά το γεγονός ότι τρέχαμε σαν τους τρελούς να το γυρίσουμε.

    Μάλιστα, το υπέροχο αγωνιστικό αυτοκίνητο που μας έφεραν από την Καλαμάτα, ένα Escort της δεκαετίας του 80, τρέχει ακόμη σε ράλι. Παλαιότερα, το είχε οδηγήσει και ο μπαμπάς μου, καθώς ασχολείται με τα ράλι. Έχει, έτσι, και προσωπική αξία για εμένα.

    Εκτός από τα βίντεο κλιπ σου που είναι υπερπαραγωγές, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα, και το στιλ σου αλλά και η ίδια η μουσική σου θυμίζουν πολύ παραγωγές εξωτερικού. Έχεις συγκεκριμένους καλλιτέχνες ως πρότυπα, από τους οποίους μπορεί να αντλείς έμπνευση; 

    Γενικά, προσπαθώ πολύ να διαφοροποιήσω το στιλ μου από αυτό που βλέπουμε συνήθως στην Ελλάδα. Έχω πολλές επιρροές από το εξωτερικό αλλά θαυμάζω κυρίως την Lady Gaga και τον Freddie Mercury για όλο αυτό το πάθος που είχαν να κυνηγούν το όνειρό τους να πετύχουν στην μουσική, παρά το γεγονός ότι στην αρχή της καριέρας τους βίωσαν έντονη αμφισβήτηση.

    Όσον αφορά το styling και γενικότερα το ύφος, έχω επηρεαστεί πάρα πολύ από πράγματα που έχουν περάσει από την μόδα γενικότερα, όχι μόνο από συγκεκριμένα πρόσωπα. Γι’ αυτό και έχω τόσες επιρροές από τις προηγούμενες δεκαετίες και στο στιλ μου αλλά και στην τέχνη μου.

    Μιας και έχεις τόσο ξεχωριστό και προσεγμένο στιλ, έχεις να δώσεις ίσως μερικές στιλιστικές συμβουλές ή tips;

    Έχω καταλήξει ότι δεν χρειάζεται να κολλάνε τόσο στο πως να συνδυάσουμε τα πράγματα μεταξύ τους. Και εγώ στην αρχή έλεγα ότι «αυτό με αυτό δεν πάει». Αν, όμως, εσύ το νιώθεις το outfit, θα ταιριάξει.

    Και στον Χάρη Σταματόπουλο, τον στιλίστα και art director μου, λέω πολλές φορές «καλά θα βάλω αυτό το κολιέ με αυτό μαζί;» και μου απαντάει «ναι, γιατί να μην τα βάλεις;». Αν τα φορέσεις με ένα απλό t-shirt και ένα τζιν, δένει.

    Μία ωραία συγκυρία στην καριέρα σου είναι που ενώ έχεις κάνει την δική του εκδοχή του «Παρασκευή Βράδυ», τώρα θα συνεργάζεσαι με τους ONE. Πώς σε κάνει να αισθάνεσαι αυτό; 

    Είναι μία φανταστική εμπειρία. Είχα συνεργαστεί και παλαιότερα με τον Κωνσταντίνο Χριστοφόρου αλλά και τον Γιώργο Θεοφάνους και έτσι μετά από κάποια χρόνια οδηγήθηκα στο να κάνω την επανεκτέλεση των ONE, αφού μου έδωσαν την άδεια. Τώρα, θα συνεργαστώ με όλα τα μέλη τους συγκροτήματος στην Κύπρο.

    Χαίρομαι πολύ καθώς εκτός από το ότι τους συμπαθώ πολύ -τους γνώρισα από κοντά στην φωτογράφιση-, έχω ταυτίσει και όλη μου την εφηβεία μαζί τους.

    Και θα λέω το κομμάτι στην σκηνή και θα την μοιραζόμαστε και μαζί. Θα είναι τέλειο.

    Έχετε σκεφτεί να κάνετε ίσως και μία νέα ηχογράφηση του τραγουδιού μαζί; Ή γενικά μία συνεργασία;

    Θα ήταν ωραία ιδέα, δεν έχουμε πει κάτι τέτοιο. Μπορεί όμως να κάνουμε μία άλλη επανεκτέλεση παλιού τους τραγουδιού. Θα δείτε.

    Η pop εκείνης της εποχής έχει κάτι το πολύ διαχρονικό και έχουν πολύ ενδιαφέρον οι επανεκτελέσεις. Πολλά τραγούδια του τότε μπορεί να έρθουν στο σήμερα ξανά με πιο φρέσκια ενορχήστρωση.

    Αγαπώ τις επανεκτελέσεις γενικά.

    Έχεις δηλώσει ότι ένα από τα όνειρά σου είναι να συμμετάσχεις και στην Eurovision. Μάλιστα, είχες καταθέσει και την δική σου συμμετοχή στην επιτροπή για την εκπροσώπηση της Ελλάδας για το 2022. Είναι κάτι που συνεχίζει να υπάρχει στα σχέδια σου; Θα επιχειρήσεις ξανά να εκπροσωπήσεις την χώρα μας; 

    Πάντα θα το θέλω. Αυτήν την στιγμή έχουν άλλα πράγματα προτεραιότητα στην καριέρα μου, όπως είναι ο δίσκος, τα επόμενα τραγούδια, η οπτικοποίησή τους κτλ.

    Έχουμε μιλήσει και με την εταιρία, την Cobalt, και έχουμε στα άμεσά μας σχέδια -ακόμη και του χρόνου- να το ξανά δοκιμάσουμε. Εάν, βέβαια, βρεθεί το κατάλληλο τραγούδι.

    Είμαστε cool για αυτό, υπάρχει διάθεση, θα έρθει όταν θα έρθει. Ξέρω ότι κάποια στιγμή θα συμβεί, την κατάλληλη στιγμή.

    «Θέλω όταν ο κόσμος ακούει το “Ψυχεδέλεια” να χορεύει, να τραγουδάει, να ερωτεύεται αλλά και να ξεσπάει».

    Συνδυάζεις τόσα πράγματα μαζί: τα project σου, τα βίντεο κλιπ, τις κυκλοφορίες, τις φωτογραφίσεις, τις ζωντανές εμφανίσεις και άλλα τόσα. Πες μας, ποιο είναι το μυστικό σου. 

    Το μυστικό μου; Δεν νομίζω ότι υπάρχει μυστικό. Το μυστικό είναι ότι τρέχω σαν την τρελή, σαν την παλαβή. Τα πράγματα στην ζωή ενός καλλιτέχνη φαίνονται πολύ ωραία και φαντασμαγορικά αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν πολλές δυσκολίες και άγχη. Πάρα πολλά ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα.

    Δεν είναι απλά ότι παίρνεις ένα μικρόφωνο και ανεβαίνεις στην σκηνή. Κρύβονται πολλά από πίσω: από το τι θα φορέσεις, πώς θα κάνεις τα μαλλιά σου, οι συζητήσεις που θα πρέπει να κάνεις με επιχειρηματίες και άτομα του χώρου για να διαπραγματευτείς την δουλειά σου, ακόμη και η γυμναστική ακόμη και η διατροφή.

    Πρέπει και να προσέχεις την εικόνα σου αλλά και να κρατάς μία ισορροπία μεταξύ της δουλειάς και της προσωπικής σου ζωής. Να κρατάς τους φίλους σου, την οικογένειά σου, το πρόγραμμά σου.

    Είναι όλο… πολύ. Είναι εξαντλητικό αλλά την ίδια στιγμή και τόσο ωραίο. Σε κρατάει πολύ ζωντανό. 

    Δεν είναι μυστικό, είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και ανοιχτού μυαλού.

    Μία πολύ σημαντική συμβουλή μου την είχε δώσει ο Αντώνης Ρέμος όταν ήμουν στην ομάδα του στο Rising Star: «Θες να τρέξεις εκατοστάρι ή θέλεις να τρέξεις μαραθώνιο; Να κάνεις μία επιτυχία και “άντε, φιλάκια” ή να μην σταματάει ποτέ η ζωή σας ως τραγουδιστές;» μου είχε πει.

    Έτσι αισθάνομαι και εγώ. Εκεί που λέω ότι «το έκανα και αυτό, τι ωραίο. Έκανα και την τάδε συνεργασία, πολύ σημαντική. Πήγα και στην δισκογραφική, έπαιξα και σε τρία ραδιόφωνα και έκανα και ένα super, wow βίντεο κλιπ, μπορεί να πάω και στην Eurovision», εκεί συνειδητοποιώ ότι δεν σταματάει όλο αυτό.

    Δεν έχει ταβάνι. Το να σταματούσε θα σήμαινε ότι θα άφηνες την δουλειά σου.

    Μίας και ανέφερες ότι ακούγεσαι στα ραδιόφωνα. Εκτός από το γεγονός ότι η μουσική σου παίζει στο ραδιόφωνο, ξέρω ότι και η ίδια ασχολείσαι επαγγελματικά με την ραδιοφωνική παραγωγή. Πες μας λίγα λόγια για αυτό.

    Βέβαια, από φοιτήτρια ακόμη έκανα ραδιόφωνο, καθώς σπούδασα επικοινωνία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

    Τώρα, είχα την δική μου εκπομπή με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα στο Number One Radio Show για έναν χρόνο. Το λατρεύω το ραδιόφωνο, είναι αλληλένδετο με το τραγούδι, πολλοί τραγουδιστές κάνουν παράλληλα και εκπομπές, έτσι και εγώ. Θα το ξανά κάνω σίγουρα κάποια στιγμή.

    Ταυτόχρονα, έχω σπουδάσει και θέατρο στον Ίασμο με καθηγητές τον Μουτσινά, την Σολωμού, τον Δαδακαρίδη. Η εμπειρία αυτή «άνοιξε» το μυαλό μου και έχει αλλάξει πολύ την προσέγγισή μου στην τέχνη μου. Τα πολύ θεατρικά και art πράγματα που βλέπετε ήδη και θα δείτε στα μελλοντικά μου βίντεο κλιπ, έχουν έντονες επιρροές από όσα έμαθα.

    Για το τέλος, θα μοιραστείς με το Nitro.gr μερικά από τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; Τι να περιμένουμε από εσένα;

    Βεβαίως. Σχεδιάζω να γυρίσω τα βίντεο κλιπ όλων των τραγουδιών, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά και υπολογίζω ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχει τελειώσει η οπτικοποίηση.

    Έπειτα θα υπάρχει πια ο πρώτος μου ολοκληρωμένος δίσκος που θα ονομάζεται, όπως είπαμε, «Ψυχεδέλεια».

    Εννοείται, βέβαια, ότι από του χρόνου θα υπάρχουν και άλλα νέα τραγούδια καθώς και συνεργασίες-έκπληξη, μπορεί και κάποιο ντουέτο. Συναυλίες και άλλα πολλά σενάρια.