Πίνακας Περιεχομένων
    1. Φταίει η διοργάνωση για το επεισόδιο μεταξύ Light – Snik;

    Η βραδιά των Mad VMA ήταν επεισοδιακή και σίγουρα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μια γιορτή της μουσικής, που προσφέρει μόνο χαρά στο κοινό της. Μετά από δύο χρόνια πανδημίας το Ολυμπιακό Κλειστό Γυμναστήριο Φαλήρου γέμισε με κόσμο. Και γιορτάστηκε με τον καλύτερο τρόπο. Με κλωτσομπουνίδια και τραμπουκισμούς μεταξύ Light και Snik – και των μπράβων τους-.

    Ένα σκηνικό βίας δεν θα έπρεπε να έχει χώρο στην μουσική σκηνή, ούτε θα έπρεπε επισκιάσει και να αμαυρώσει μια γιορτή. Σίγουρα την βία δεν θα έπρεπε να αντιπροσωπεύουν και να πρεσβεύουν καλλιτέχνες. Η ουσία της μουσικής είναι να ενώνει και όχι να διασπάει. Ακόμα κι αν είσαι ράπερ και μιλάς στα τραγούδια σου για την υποκουλτούρα του δρόμου, δεν χρειάζεται να σπάσεις κανέναν στο «ξύλο» μπροστά στα μάτια του κόσμου. Φαίνεται πως ο χουλιγκανισμός δεν υπάρχει μόνο στα γήπεδα.

    Το να βγεις μετά να αρνηθείς ότι είσαι κατά της βίας και να ζητάς συγγνώμη, όπως έκανε ο Light, είναι σαν να υποτιμάς την νοημοσύνη του κοινού. Πώς γίνεται να υποστηρίζεις ότι είσαι κατά, ενώ πριν από λίγα λεπτά σηκώνεις το χέρι σου να χτυπήσεις έναν «αντίπαλο» σου. Τι μήνυμα περνάει αυτό; Ότι για να επιβληθείς σε κάποιον η μόνη λύση είναι να ασκήσεις βία πάνω του. 

    Από την άλλη ο Snik δεν κινήθηκε στον ίδιο απολογητικό τόνο. Ανέβασε ένα βίντεο από τα backstage, όπου συνέχιζε να προκαλεί τον Light, αποκαλώντας τον «Κεντέρη». Ότι δηλαδή έτρεχε για να σωθεί. Θα έπρεπε, δηλαδή, να μπουν νοσοκομείο για να αποδείξουν πόση ματσίλα κουβαλούν.

    Φταίει η διοργάνωση για το επεισόδιο μεταξύ Light – Snik;

    Tο κανάλι MAD, δεν έμεινε «άπραγο». Ανακοίνωσε τα ξημερώματα ότι «κόβει» τους τράπερ Snik, Light και Tranno οι οποίοι ενεπλάκησαν στο βίαιο επεισόδιο. Αυτό ακούγεται σαν τον αποκλεισμό της Ρωσίας από την Eurovision μετά από την εισβολή στην Ουκρανία. Δεν ένοιαξε κανέναν.

    Η διοργάνωση συνεχίστηκε κανονικά εχθές, παρότι πολλοί έκαναν λόγο για όπλα. Και εδώ κάπου κολλάει την ευθύνη που φέρει η διοργάνωση. Γιατί δεν γίνεται ο κατάλληλος έλεγχος στην είσοδο και ποιος αφήνει δεκάδες μπράβους να μπουν στο κοινό. Είναι σαν να περιμένουν να συμβεί ένα «θερμό» επεισόδιο ή ακόμα χειρότερα να το προωθούν. Χωρίς όλους αυτούς τους άσβερκους, ίσως, να μην είχε συμβεί και τίποτα.

    Ο Light άλλωστε αποκάλυψε ότι τα MAD πόνταραν σε ένα επεισόδιο μεταξύ των δύο τράπερς, βάζοντας τους να κάτσουν σε κοντινές θέσεις. Τους είχε προειδοποιήσει, λέει, ότι μπορεί να συμβεί κάτι. Ακόμα, υποστηρίζει ότι δεν ήταν εκείνος που ξεκίνησε τον καβγά.

    Ο Light στρέφεται κατά του διοργανωτή στο Insragram, αποκαλύπτοντας μήνυμα το οποίο του είχε στείλει και στο οποίο τόνιζε πως άλλαξε την αρχική τους συμφωνία για το πού θα κάτσει ο κάθε τράπερ. «Σε θερμοπαρακαλώ ξανασκέψου το αλλιώς ό,τι συμβεί θα είναι αποκλειστικά και μόνο δική σου ευθύνη», ανέφερε το μήνυμα.

    μήνυμα Light

    Ακόμα και αν η παραγωγή των MAD το πήγαινε προς τα εκεί, οι τράπερ ήταν οι μόνοι υπαίτιοι των πράξεων τους. Αντί να σεβαστούν το κοινό και τους υπόλοιπους καλλιτέχνες, που κάθονταν τριγύρω ή τραγουδούσαν στην σκηνή, μετέτρεψαν το στάδιο σε ring γιατί δεν μπορούσαν να «κρατηθούν». Προς τί όλη αυτή η ανούσια έκρηξη τετοστερόνης.

    Το τί συνέβη είναι πλέον ιστορία, το θέμα είναι ότι οι δηλώσεις που κάνει κανείς πρέπει να συνάδουν με τις πράξεις του. Δεν γίνεται να λες είμαι υπέρ της ειρήνης και της ελευθερίας και στην συνέχεια να κυκλοφορείς με όπλα στο δρόμο. Κι αυτό δεν σχετίζεται με τη μουσική που πρεσβεύεις. Μπορεί η τραπ να έχει μπει τώρα στο στόχαστρο και αυτοί να είναι οι εκπρόσωποί της, αλλά τέτοιες τοξικές συμπεριφορές μπορούν να προωθηθούν από έναν λαϊκό, από ένα ροκά και από τον οποιοδήποτε τέλος πάντων.

    Συχνά ακούμε να λέμε τους τράπερς ότι στα τραγούδια τους εξιστορούν τη ζωή του δρόμου και το τί έχουν περάσει. Άρα το να μιλάνε για όπλα και ναρκωτικά, δεν σημαίνει ότι εσύ πρέπει να πας να το κάνεις. Οκ, το έχουμε δεχθεί σαν επιχείρημα. Όταν βλέπεις, όμως, το είδωλό σου να επιδίδεται σε τοξικές/βίαιες συμπεριφορές, τι κάνεις;

    Κι άλλοι κάνουν τραπ, αλλά δεν βιάζουν την ίδια τους τη μουσική κατά αυτόν τον τρόπο. Τέλος, δεν είναι τυχαίο που τίποτα αντίστοιχο δεν έχει συμβεί σε φεστιβάλ του εξωτερικού. Εκεί θα είχαν πεταχτεί κλοτσηδόν από την διοργάνωση. Στην τελική αν θέλεις να τις «παίξεις» οπωσδήποτε, βγείτε έξω και λύστε μόνοι σας τις διαφορές σας. Δεν σας φταίνε οι γύρω σας, ούτε αυτοί που πλήρωσαν για να δουν ένα μουσικό show, ούτε τα παιδιά που βγήκαν κλαίγοντας από το στάδιο.

    Διαβάστε επίσης στο Nitro.gr:

    Τα Mad Awards ζήλεψαν το χαστούκι των Oscars και το έκαναν level up

    Νίκος Βουρλιώτης: «Ντρέπομαι για όσα έγιναν στα Mad Awards 2022, δεν είναι αυτό το rap»

    «Δεν είμαστε όρνια ρε φίλε»: Ελεονώρα Μελέτη δεν καταλαβαίνουμε την έκρηξή σου