Ο Θεόδωρος Φιλιππάκος είναι ο οραματιστής πίσω από την καινοτόμο άνοδο της Venezia FC, η οποία έχει αναγνωριστεί ως “ο πιο fashionable ποδοσφαιρικός σύλλογος του κόσμου” από το GQ, το Highsnobiety, και άλλα αντίστοιχα μέσα. Τους τελευταίους 18 μήνες, ο γεννημένος στη Νέα Υόρκη Ελληνοαμερικανός καλλιτεχνικός διευθυντής δουλεύει διακριτικά σε ένα παράλληλο πρότζεκτ κοντά στις ρίζες του, ηγούμενος της εξαγοράς και της μεταμόρφωσης της Kallithea FC – η οποία μετονομάζεται, πλέον, σε Athens Kallithea FC, παρουσιάζοντας μια νέα οπτική ταυτότητα από το design studio Bureau Borsche που εδρεύει στο Μόναχο, καθώς η ομάδα προετοιμάζεται για την επόμενη σεζόν.

    Το 2021, ο Θεόδωρος Φιλιππάκος και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Venezia FC, John Goldman, συνεργάστηκαν με τον πρώην μεγαλομέτοχο των Arizona Coyotes, Andrew Barroway, για την εξαγορά της Καλλιθέας, με τον Barroway να αποκτά την πλειοψηφία των μετοχών του συλλόγου και τον Φιλιππάκο να εκτελεί καθήκοντα managing partner. Ο Goldman, πρώην συνέταιρος του δικηγορικού γραφείου της Νέας Υόρκης, Herrick, Feinstein LLP, έχει αφήσει τα ίχνη του στη Venezia FC με την απόκτηση το 2015 του υπό πτώχευση συλλόγου και υποβαθμισμένου στη Serie D, ενώ προσέλαβε τον Φιλιππάκο στη Βενετία τον επόμενο χρόνο. Το 2021, η Venezia επέστρεψε στη Serie A για πρώτη φορά μετά από 19 χρόνια.

    Ο Θεόδωρος Φιλιππάκος, ταξιδεύοντας συχνά μεταξύ Αθήνας και Βενετίας, ηγείται του project μαζί με τον αδερφό του, Πέτρο, πρώην παίκτη γνωστού για την πορεία του στον Ολυμπιακό, με τους δυο τους να εκτελούν καθήκοντα προέδρου και αντιπροέδρου αντίστοιχα. Ο Βίκτωρ Τσιολέκας εκτελεί καθήκοντα οικονομικού και επιχειρησιακού διευθυντή του συλλόγου. Την περίοδο 2021/22 – την πρώτη πλήρη σεζόν του νέου γκρουπ εν λειτουργία – η ομάδα τερμάτισε δεύτερη στη Super League 2, σημειώνοντας την καλύτερη σεζόν της τα τελευταία 16 χρόνια από την τελευταία φορά που αγωνίστηκε στην Α’ κατηγορία, υπό τις οδηγίες του προπονητή Λεωνίδα Βόκολου.

    Ενόψει της δεύτερης σεζόν της, ο σύλλογος έχει μετονομαστεί σε Athens Kallithea FC και το φημισμένο design studio του Μονάχου Bureau Borsche ανέλαβε να δημιουργήσει μια μοντέρνα νέα οπτική ταυτότητα. Το Bureau Borsche φημίζεται για την δουλειά του στα ανώτατα επίπεδα των τομέων της τέχνης, του πολιτισμού, της μόδας, των sport και του εμπορίου, με πελάτες που συμπεριλαμβάνουν την Bavarian State Opera, τον οίκο Balenciaga, τη Supreme, τη Nike, την Inter Milan και την Apple – καθώς και η Venezia FC.

    Για την Athens Kallithea FC, η νέα οπτική ταυτότητα του Borsche περιλαμβάνει το έμβλημα “AK”, τη χρονολογία ίδρυσης του συλλόγου 1966, τα πέντε αστέρια που αντιπροσωπεύουν την ενοποίηση πέντε τοπικών συλλόγων για την ίδρυση του συλλόγου της Καλλιθέας, και μία μοντέρνας εκδοχής αναπαράσταση του Θησέα όπως εμφανίζεται στο έμβλημα της Καλλιθέας. Τα παραδοσιακά χρώματα του συλλόγου, μπλε και κόκκινο, έχουν ανανεωθεί, ενώ το χρυσό έχει εισαχθεί ως νέο συμπληρωματικό χρώμα.

    Το Borsche έχει, επιπλέον, σχεδιάσει τις εμφανίσεις της AKFC για τους εντός και εκτός έδρας αγώνες της σεζόν 22/23, οι οποίες ακολουθούν τα υψηλα standard του design που έχουν εφαρμοστεί στη Venezia, ξεχωρίζοντας με το δικό τους μοναδικό στυλ, καθώς και οι δύο εκφράζουν μία σύγχρονη μινιμαλιστική ερμηνεία της κλασικής ελληνικής αισθητικής. Οι εμφανίσεις εντός και εκτός έδρας για τη σεζόν 22/23 είναι διαθέσιμες στον σύνδεσμο shop.akfc66.gr.